camie Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Skal få sydd meg en bolero til brudekjolen min og var innom et søm-makeri og spurte hva prisen ble sånn cirka. Hun anslo sånn ca. 1500-2000 for boleroen inkludert søm og stoff. Er ikke det forferdelig dyrt for et så lite plagg?? Noen som har peiling på slikt? Boleroen skal ha lange ermer og ha prinsessekrage, noe lignende somdenne jakka
Saeria Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Selv om jeg ikke har snøring på dette, så syntes jeg det virket litt dyrt. Løp til noen andre som kan gjøre det for deg, og hør hva de har å si.
Gjest MrsL Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Du har ingen sykyndige i familien eller venner som kan? Syntes det hørtes dyrt ut
Fru Snurp Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Jeg vet ikke hva som er normal pris for å få sydd en slik jakke. Men akkurat den jakken du viser bilde av har de på Kristins i Lillestrøm. Ring dem og hør hva de skal ha for den, så får du en ide om det lønner seg å få den sydd eller ikke.
Arwen Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Tror jakka kostet mellom 2000 og 3000 på Kristins.
Scorpina Skrevet 9. desember 2003 #6 Skrevet 9. desember 2003 Skal få sydd meg en bolero til brudekjolen min og var innom et søm-makeri og spurte hva prisen ble sånn cirka. Hun anslo sånn ca. 1500-2000 for boleroen inkludert søm og stoff. Er ikke det forferdelig dyrt for et så lite plagg?? Noen som har peiling på slikt? Boleroen skal ha lange ermer og ha prinsessekrage' date=' noe lignende somdenne jakka Mamma (som skal sy alt av mine/våre bryllupsklær) sier at en bolero koster rundt 800,- å SY - - men så kommer det jo ann på stoffet da PLUSS arb.penger. Hun sa at hun ville tatt fra 900,- til 1100,- for en bolero, men det kommer veldig ann på stoffet da!! Forhør deg litt rundt. 2000,- for en bolero var LITT stivt i prisen synes jeg da! (men så er jeg vel mer vant med modern's priser da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå