Surriball Skrevet 30. oktober 2011 #21 Skrevet 30. oktober 2011 TS. Jeg nevnte spenol... Har du prøvd det? Spenol er det beste jeg har prøvd, og du skal drite i alle de fancy navnene på kremer og stive priser. Spenol har blitt brukt til å smøre pattene til kyr i lange tider også. Med mindre du er glad i å sløse penger, kjøp spenol. Enkelt og greit. Jeg får ALLTID supertørre hender om vinteren, og Spenol funker bare ikke. Den gir fuktighet, ja, men hvis man ikke klarer å holde på fuktigheten forsvinner den etter to min. Så jeg syns spenol bare er tull, den er alt for tynn. Lindrer i øyeblikket, men så snart den har trukket inn er hendene like tørre og vonde. Sverger til Locobase. Den er veldig fet og hjelper deg å holde på fuktigheten.
Catie' Skrevet 28. juni 2012 #23 Skrevet 28. juni 2012 Ser flere her nevner L'Occitane, så jeg tenkte å bestille den fra feelunique. Noen som vet hvorfor jeg får opp beskjed om at denne varen ikke kan sendes til mitt land??
Jade Skrevet 28. juni 2012 #24 Skrevet 28. juni 2012 Det er noen restriksjoner L'Occitane har. Så du må enten kjøpe den i butikk her, eller fra StrawberryNET (som faktisk er dyrere enn i butikk her i Norge)
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2012 #25 Skrevet 28. juni 2012 Clarins, uten tvil. Anonym poster: a25cd64226b43b3b52ac67a6856e6a7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå