AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Nå har jeg begynt å få skikkelig tørre hender! Hva er den beste håndkremen du noen sinne har prøvd?
challenger Skrevet 27. oktober 2011 #2 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er veldig fornøyd med L'occitane sin shea butter håndkrem Har alltid en av den liggende i veska og hjemme. Den er veldig fet, men trekker raskt inn i huden. 4
-littleme- Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg synes Ahava sin Mineral Hand Cream er super! Men jeg er ikke ekstremt tørr på hendene, hvis du er ekstremt tørr ville jeg heller gått for den son challenger anbefalte. 1
Gjest Rastl0s Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Spenol... Funker til alt. Og den er billig!
Mooria Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Hvis du har tørre hender så er det ingenting som slår Ceridal. (selges på apoteket) Den er ganske fet og inneholder ikke vann. Beste jeg har prøvd noengang, den er helt fantastisk for tørr hud. Jeg kan garantere at den virker:)
Gjest Heloise Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg er veldig fornøyd med hemp-kremen fra Body Shop 1
Jade Skrevet 28. oktober 2011 #7 Skrevet 28. oktober 2011 L'occitane sin shea butter håndkrem! Ingen over og ingen ved siden! (på mine hender, ihvertfall). 5
Gjest Rastl0s Skrevet 28. oktober 2011 #8 Skrevet 28. oktober 2011 TS. Jeg nevnte spenol... Har du prøvd det? Spenol er det beste jeg har prøvd, og du skal drite i alle de fancy navnene på kremer og stive priser. Spenol har blitt brukt til å smøre pattene til kyr i lange tider også. Med mindre du er glad i å sløse penger, kjøp spenol. Enkelt og greit.
Rosebud Skrevet 29. oktober 2011 #9 Skrevet 29. oktober 2011 L'occitane sin shea butter håndkrem! Ingen over og ingen ved siden! (på mine hender, ihvertfall). Enig
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Skrevet 29. oktober 2011 Til vanlig så bruker jeg L'occitane sin Sheabutter. Som en ekstra hestekur så bruker jeg Locobase fra apoteket. Smør og masser den inn før du legger deg og la den virke over natta. Jeg tar også en runde med den når jeg drar på jobb. Trenger minst 30 min for å trekke inn i huden.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #11 Skrevet 30. oktober 2011 Pinnacle Dew Luscious http://www.ussalonsupply.com/Pinnacle-Dew-luscious-Hand-Body-Lotion-8-Oz-New-Zealand-Kiwi-With-Hemp_p_2554.html
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #12 Skrevet 30. oktober 2011 http://www.parfymeri.no/ProductDetails.aspx?suppno=3700194708399_14008390&BrandName=Kiehls
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #13 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har prøvd mange, men den beste til nå er faktisk denne fra Biltema: http://www.biltema.no/no/Hjem/Hygiene/Hygieneartikler/Handkrem/ Stor tube som varer lenge. Ikke fet og klissete, trekker hurtig inn og blir mykt og godt. Lukter helt greit også og til en svimlende sum av kr. 22.90,- Slå den.
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #14 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har prøvd mange, men den beste til nå er faktisk denne fra Biltema: http://www.biltema.no/no/Hjem/Hygiene/Hygieneartikler/Handkrem/ Stor tube som varer lenge. Ikke fet og klissete, trekker hurtig inn og blir mykt og godt. Lukter helt greit også og til en svimlende sum av kr. 22.90,- Slå den. Håndkrem fra BILtema faktisk! Nå har jeg sett det også Hadde nok ikke turt å prøvd den da..
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #15 Skrevet 30. oktober 2011 Håndkrem fra BILtema faktisk! Nå har jeg sett det også Hadde nok ikke turt å prøvd den da.. Hvorfor ikke det? Jeg bruker kun den jeg. Anbefales på det varmeste. Biltema har massevis av "greier" som ikke har med bil å gjøre vet du.
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #16 Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor ikke det? Jeg bruker kun den jeg. Anbefales på det varmeste. Biltema har massevis av "greier" som ikke har med bil å gjøre vet du. Nei ser for meg det er spenol blanda med litt bilolje 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #19 Skrevet 30. oktober 2011 Biltema-håndkrem: "Mykgjørende, fuktighetsbevarende og pleiende håndkrem som forebygger tørr hud. Øker hudens smidighet og elastisitet. Tas hurtig og lett opp av huden og gir en fløyelsmyk følelse etter bruk. Inneholder naturlige ingredienser som gir mykhet og beskyttelse for hender som ofte utsettes for kulde, sol og vind, eller som ofte kommer i kontakt med vann." 200 ml.
-littleme- Skrevet 30. oktober 2011 #20 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg har prøvd mange, men den beste til nå er faktisk denne fra Biltema: http://www.biltema.no/no/Hjem/Hygiene/Hygieneartikler/Handkrem/ Stor tube som varer lenge. Ikke fet og klissete, trekker hurtig inn og blir mykt og godt. Lukter helt greit også og til en svimlende sum av kr. 22.90,- Slå den. Hahaha, jeg leste 22 900kr, og tenkte "hva faen er galt med denne personen?", så så jeg på prisen igjen og ble litt lettet må jeg si! Hahaha, made my day!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå