AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #1 Skrevet 27. oktober 2011 Hva syntes dere gutter om jenter med hairextensions ? man kan få det i ekte hår men hva mener dere ? er det samme for dere om ei jente dere for eksempel er sammen med har originalt skulderlangt hår eller syntes dere det er like fint med langt hairextensions som er klipset, sydd, limt, eller svidd på ? Kan dere se forskjell på originalt hår og påsatt hår ? Det er jo utrolig mange jenter som bruker dette på forskjellig måte, og det er veldig mange jenter som ser kjempe fine ut med hairextensions jeg vurderer og gjøre dette selv, jeg har aldri prøvd dette, er det så lett og se at det er clips'on eller satt på andre måter ? vil gjerne ha svar i fra begge kjønn hva syntes dere ? Her er noen før etter bilder for dere som ikke har sett dette før, http://www.salongxtend.no/Gallery.aspx?page=0
Hipster Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Om du vil ha extensions, så kjøp iallefall nok til at det naturlig ut. Mange kjøper bare ett sett, men trenger sikkert 2-3 remser til. Så så burde kjøpe 2 sett med extensions, hadde selv extensions fra salongxtend, du får lite hår for pengene. Og for å svare på spørsmålet ditt, extensions trenger ikke å se falskt ut om du bruker de riktig, ingen så at jeg hadde extensions fordi jeg alltid retta/bølget/krølla håret så de skulle blende inn mer med mitt eget, du burde også klippe tuppene LITT, for extensions ser liksom litt slitt ut nederst ofte.
Gjest otrivin Skrevet 28. oktober 2011 #4 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg hadde clip-ons fra rapunzelofsweden.no (?) før. Det var mer enn nok hår, men for at det skal se naturlig ut bør du rette håret ditt og extensionene og klippe både de og håret ditt så det blir en naturlig overgang. Det gjorde jeg. Men jeg hadde ganske langt fra før av da, så det så for det meste tjukkere ut. Syns det er vanskelig nå som jeg har kort hår, men er bare å "tynne" ditt eget hår ut nederst og extensionene hele veien så blir det fint og ser naturlig ut. Man skal tupere det håret hvor man fester clipsene så da ser man de ikke
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #5 Skrevet 29. oktober 2011 Takk for gode svar skal følge deres råd om jeg skal kjøpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå