Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sikkert lagd lignende tråder, men søkefunksjonen er jo rævkjørt, så:

Poenget er altså å gjette hvilken film sitatet er hentet fra (ikke juks!) ;), og å poste en ny oppgave, når forrige er løst.

Hvilken film er denne anekdoten hentet fra?

Oh, boy. Well, some of my patients prefer walking, some prefer bicycling. But for best results, to guarantee satisfaction, most of them like fucking. You know, poonta-poonta-poonta. I like it myself, you know. One in the morning, and late at night.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"See no evil, hear no evil"

If you saved my life, you must've saved it for a good reason. If you throw me out now it's like you never opened your door - like you let me die right there in front of it
Skrevet (endret)

"See no evil, hear no evil"

Leon :-)

If you saved my life, you must've saved it for a good reason. If you throw me out now it's like you never opened your door - like you let me die right there in front of it

Endret av Catfish
Skrevet

?

Skrevet

Stemmer på en såkalt prikk :) Har du et nytt sitat? :)

Skrevet

'It wasn't over, it still isn't over'

Skrevet

The notebook

"Smurfette doesn't fuck."

Skrevet

The notebook

"Smurfette doesn't fuck."

Donnie Darko <3

All the world shall be your enemy, Prince of a thousand enemies.
Skrevet

Stemmer på en såkalt prikk :) Har du et nytt sitat? :)

En av de utallige karakterene til Harald Eia i Tazte Priv. Han dukket opp i første program, tror jeg? Hadde "veldig sterke meninger", som egentlig ikke var særlig sterke..

(Sorry, måtte bare) :)

Skrevet

" There were only three words going through my head ; Youre so cool, Youre so cool...." :)

Skrevet

En av de utallige karakterene til Harald Eia i Tazte Priv. Han dukket opp i første program, tror jeg? Hadde "veldig sterke meninger", som egentlig ikke var særlig sterke..

(Sorry, måtte bare) :)

Hihi, liker at du bare måtte :) Han bruker det når han spiller Oslolosen også, i episoden av Ut i Vår Hage med publikumskonkurransen hvor man kan vinne stag, muligens krumstag (Faen som du hadde peiling på STAG, da!!)

Skrevet

" There were only three words going through my head ; Youre so cool, Youre so cool...." :)

True Romance!

"Shut your raggedy-ass up, and sit the fuck down!"

Skrevet (endret)

"Shut your raggedy-ass up, and sit the fuck down!"

Jackie Brown?

"I am mad as hell and I am not going to take this anymore!"

Endret av Natalie_M
Skrevet (endret)

True Romance!

Ja :) Fantastisk film :rodmer:

" Sett på recordern! "

Endret av bobbi
Skrevet

"I am mad as hell and I am not going to take this anymore!"

Dette kan vel være mange filmer, men jeg sier Network siden jeg nettopp har sett den. For en film! :)

‘'And that's the way the cookie crumbles...''
Skrevet (endret)

Dette kan vel være mange filmer, men jeg sier Network siden jeg nettopp har sett den. For en film! :)

Jim Carrey film. NNnnngghhg! Han spiller meterolog.

Kommer ikke på tittelen.

(vil ikke jukse heller)

EDit:

Bruce Almighty!!

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Hvilken film er dette?

Stop your grinnin' and drop your linen!

I found them.

Skrevet

Aliens? Et annet flott sitatet fra filmen må være Bill Paxton's "It's game over man, game over". Herlig film :D

Gjett sitat: "They say he died as a boy, but he keeps coming back"

Skrevet

Aliens? Et annet flott sitatet fra filmen må være Bill Paxton's "It's game over man, game over". Herlig film :D

Jepp! (Du jukset ikke?):nei:

What the fuck are we gonna do now? What are we gonna do??

For meg vil han alltid være Hudson, ikke den fundamentalistiske mormoneren i Big Love! :kjefte:

Aner ikke.

Gjest Apophis
Skrevet

Friday the 13th?

"My fist hungers for justice!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...