AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hvor drar man når man skal til "Syden" i februar..? Ei uke. Gran Canaria, Egypt.. Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camze Skrevet 26. oktober 2011 #2 Del Skrevet 26. oktober 2011 Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Del Skrevet 26. oktober 2011 I helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 26. oktober 2011 #4 Del Skrevet 26. oktober 2011 hele latin-amerika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Del Skrevet 26. oktober 2011 Thailand Thailand hadde vært supert, men litt kjedelig når vi bare skal være ei uke. 2 dager går jo bort til reising da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
freddy Skrevet 27. oktober 2011 #6 Del Skrevet 27. oktober 2011 Dubai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 28. oktober 2011 #7 Del Skrevet 28. oktober 2011 Her kan du se gjennomsnittstempen i forskjellige land. Kypros som jeg har valgt, har gj.snittstemp på 17 grader i februar. Link: http://www.travelmarket.no/Kypros/CY/klima-vaer.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 29. oktober 2011 #8 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jordan, Israel og Kapo Verde er nykommere hos flere reiseselskap leste jeg i går, det er ukesturer med flytid på ca 5 timer, altså omtrent like langt som Gran Canaria og Egypt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 29. oktober 2011 #9 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jordan, Israel og Kapo Verde er nykommere hos flere reiseselskap leste jeg i går, det er ukesturer med flytid på ca 5 timer, altså omtrent like langt som Gran Canaria og Egypt. Ikke for å være pirkete, men jeg tviler på at du finner mange flyreiser til Kapp Verde på noe særlig under 7 timer. Er det direktefly du mener da eller? Jeg har sett mye på Kapp Verde og aldri kommer over noe annet enn eksempelvis 4 timer Oslo-Lisboa, så 4 timer Lisboa-Sal. Direktefly dit hadde vært genialt!! Og tilspørsmålet: Det er ikke spesielt varmt på Gran Canaria i februar, varmere enn Norge definitivt, men ikke slik at du grilles i sola ved bassenget. Men kanskje vi ser litt forskjellig på "varmt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #10 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ikke for å være pirkete, men jeg tviler på at du finner mange flyreiser til Kapp Verde på noe særlig under 7 timer. Er det direktefly du mener da eller? Jeg har sett mye på Kapp Verde og aldri kommer over noe annet enn eksempelvis 4 timer Oslo-Lisboa, så 4 timer Lisboa-Sal. Direktefly dit hadde vært genialt!! Og tilspørsmålet: Det er ikke spesielt varmt på Gran Canaria i februar, varmere enn Norge definitivt, men ikke slik at du grilles i sola ved bassenget. Men kanskje vi ser litt forskjellig på "varmt". Charterflyvningene flyr via Tenerife og der bytter men fly, og til Tenerife tar det jo 5 1/2 time å fly, så det er klart at man ikke kan fly til Kapp Verde på fem timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 29. oktober 2011 #11 Del Skrevet 29. oktober 2011 Charterflyvningene flyr via Tenerife og der bytter men fly, og til Tenerife tar det jo 5 1/2 time å fly, så det er klart at man ikke kan fly til Kapp Verde på fem timer... Det var det jeg ikke fikk til å stemme heller, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 29. oktober 2011 #12 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg ville dratt til Jordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 30. oktober 2011 #13 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg var litt kjapp der, leste at det tok ca 5 t til Jordan. Kapp Verde var 9 timer. My bad. Men ukesturer har de dit i allefall :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #14 Del Skrevet 30. oktober 2011 hele latin-amerika varmt jeg ville ikke kalle 16-26 grader varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexis. Skrevet 2. november 2011 #15 Del Skrevet 2. november 2011 Det er mange som sier det er for kort å være en uke i thailand - jeg er derimot uenig De to siste gangene jeg har vært i thailand har jeg kun vært en uke og det har vært utrolig deilig! Hvis du feks drar til et sideliggende Spa hotell kan det fort bli litt lenge med 14 dager - regner du med å dra på en rekke utflukter samt besøke ulike områder er jeg helt enig med at 7 dager i thailand blir for kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå