Gå til innhold

Hvor er det varmt i februar?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor drar man når man skal til "Syden" i februar..? Ei uke. Gran Canaria, Egypt.. Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thailand :sjenert:

Thailand hadde vært supert, men litt kjedelig når vi bare skal være ei uke. 2 dager går jo bort til reising da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordan, Israel og Kapo Verde er nykommere hos flere reiseselskap leste jeg i går, det er ukesturer med flytid på ca 5 timer, altså omtrent like langt som Gran Canaria og Egypt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordan, Israel og Kapo Verde er nykommere hos flere reiseselskap leste jeg i går, det er ukesturer med flytid på ca 5 timer, altså omtrent like langt som Gran Canaria og Egypt.

Ikke for å være pirkete, men jeg tviler på at du finner mange flyreiser til Kapp Verde på noe særlig under 7 timer. Er det direktefly du mener da eller? Jeg har sett mye på Kapp Verde og aldri kommer over noe annet enn eksempelvis 4 timer Oslo-Lisboa, så 4 timer Lisboa-Sal. Direktefly dit hadde vært genialt!! :nigo:

Og tilspørsmålet: Det er ikke spesielt varmt på Gran Canaria i februar, varmere enn Norge definitivt, men ikke slik at du grilles i sola ved bassenget. Men kanskje vi ser litt forskjellig på "varmt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete, men jeg tviler på at du finner mange flyreiser til Kapp Verde på noe særlig under 7 timer. Er det direktefly du mener da eller? Jeg har sett mye på Kapp Verde og aldri kommer over noe annet enn eksempelvis 4 timer Oslo-Lisboa, så 4 timer Lisboa-Sal. Direktefly dit hadde vært genialt!! :nigo:

Og tilspørsmålet: Det er ikke spesielt varmt på Gran Canaria i februar, varmere enn Norge definitivt, men ikke slik at du grilles i sola ved bassenget. Men kanskje vi ser litt forskjellig på "varmt".

Charterflyvningene flyr via Tenerife og der bytter men fly, og til Tenerife tar det jo 5 1/2 time å fly, så det er klart at man ikke kan fly til Kapp Verde på fem timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charterflyvningene flyr via Tenerife og der bytter men fly, og til Tenerife tar det jo 5 1/2 time å fly, så det er klart at man ikke kan fly til Kapp Verde på fem timer...

Det var det jeg ikke fikk til å stemme heller, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var litt kjapp der, leste at det tok ca 5 t til Jordan. Kapp Verde var 9 timer. My bad. Men ukesturer har de dit i allefall :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som sier det er for kort å være en uke i thailand - jeg er derimot uenig :) De to siste gangene jeg har vært i thailand har jeg kun vært en uke og det har vært utrolig deilig!

Hvis du feks drar til et sideliggende Spa hotell kan det fort bli litt lenge med 14 dager - regner du med å dra på en rekke utflukter samt besøke ulike områder er jeg helt enig med at 7 dager i thailand blir for kort!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...