Gå til innhold

Lubne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Så det at min eks døde, det var egentlig best, fordi det ikke er sosialt akseptert at menn er lave? Og fordi han var lav ville ikke forholdet fungert? Med mindre han hadde hatt en tykk lommebok?

Biter meg merke i at du konsekvent unngår å kommentere årsakene jeg beskrev til at forholdene med lave menn tok slutt. Men som jeg sa tidligere, lave menn med god selvtillit og som er trygge på seg selv syns ofte det er utrolig flott med høye kvinner.

Endret av KateW
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at tråden snudde fra lubne jenter til lave menn?:klo:

• Liker 4
Skrevet

Hvordan kan det ha seg at tråden snudde fra lubne jenter til lave menn?:klo:

Fordi Steinar er lav, og svært mange tråder ender med å handle om ham. Og ja, jeg er medvirkende her, ser det. Lar meg ganske enkelt irritere over at han mener å sitte på alle livets sannheter når han tilsynelatende er helt innesnødd.

Dog, skal forøke nøste. Jeg har vært sammen med menn som er mindre enn meg, og menn som har vært det man vil kalle svært attraktive, selv om jeg ser ut som Christina Hendriks og i følge denne tråden er hun lubben. (det var vel der jeg var, før jeg begynte å rote meg bort)

• Liker 3
Skrevet

Dog, skal forøke nøste. Jeg har vært sammen med menn som er mindre enn meg, og menn som har vært det man vil kalle svært attraktive, selv om jeg ser ut som Christina Hendriks og i følge denne tråden er hun lubben. (det var vel der jeg var, før jeg begynte å rote meg bort)

Selv om?:klo:

:fnise:

Vel, selv om det er min mening at Christina Hendriks er heit, er jeg ikke alene blant menn om å synes det. Det jo en grunn til at hun har en svær haug med mannlige fans!

Gjest Eurodice
Skrevet

Fordi det ikke er sosialt vanlig. Om det gjør forholdet noe vanskeligere i seg kan ikke jeg si, men det blir altså ikke så mange slike forhold. Hovedsaklig fordi det (nesten) alltid finnes menn som er høyere enn kvinner.

Det er ikke så veldig høy status for en mann å være lav. For å si det sånn. Og det hjelper på statusen å ha lommebok.

Jeg forstår at dette er din personlige erfaring, men som jeg har skrevet mange ganger og som du ikke er i stand til å begripe: Alle kvinner er ikke ute etter å grafse til seg. For meg er det revnende likegyldig hvor mye mannen tjener eller hvordan han bor, så lenge jeg slipper å forsørge ham eller han blir til byrde for meg. Det som er viktig for meg, er at vi passer sammen, tiltrekker hverandre, trives med hverandre.

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke flaks.

Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best.

Da er det jo nesten litt morsomt å kunne si at samboeren min er tynn som en strek. Og vi funker flott sammen på alle måter.

Du generaliserer altfor mye.

Endret av Paine
Gjest Consensio
Skrevet

Da er det jo nesten litt morsomt å kunne si at samboeren min er tynn som en strek. Og vi funker flott sammen på alle måter.

Samme her. Mannen min er syltynn.

Skrevet

Samme her. Mannen min er syltynn.

Sannsynligvis er dere relativt syltynne selv også :)

Problemet er bare det at dere ikke klarer å se det pga gubben :smoke:

Skrevet

Dere som sier at dere er så stolte og fornøyde med å være, det som noen her inne anser å være, lubben, hvorfor reagerer dere som dere gjør når ordet lubben blir skrevet? Plutselig blir jo tråden handlende om at de som ikke er formfulle, er syke. Hvorfor skal det absolutt være slik at formfulle/store kvinner er så mye bedre og vakrere enn kvinner uten former? Og om dere virkelig er så fornøyde, hvorfor begynne å furte om noen sier at de synes Christina Hendriks er lubben?

Om en kvinne skulle kommet inn hit og vært slank, nærmere tynn, uten verken store pupper eller fyldig rumpe, så er jo det hun får slengt i trynet her at lubben er mye mer respektert enn hvordan hun selv er? For siden hun er tynn, så kan hun ikke defineres som kvinne, og mannfolkene som liker hennes type utseende er enkle og kanke være særlig til mann..?

Hver gang det opprettes en tråd her inne om hva som er penest av slank vs. fyldig, så kommer det noen som selv er fyldige og slenger med leppa med en gang noen ymter frampå at den kroppstypen de har ikke er ideell. Om dere virkelig er så selvsikre og fornøyde som dere sier at dere er, hvorfor kan dere ikke bare la det ligge, og ikke på død og liv prøve å få alle andre til å mene det samme også?

Det blir barnslig å furte, eller himle med øynene, fordi noen mener noe annet enn seg selv.

• Liker 3
Gjest Consensio
Skrevet

Nei jeg er overvektig

Skrevet

Problemet er bare det at dere ikke klarer å se det pga gubben :smoke:

Relativt syltynne :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg er overvektig

Generelt sett har kvinner vanskelig for å (inn)se dette korrekt selv.

Men det er selvfølgelig mye mulig at du gjør det allikevel.

Skrevet

Du tar feil, Consensio, både du og mannen din er noen strekmenn. Steinar vet bedre, han er tross alt mann

:skratte:

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Generelt sett har kvinner vanskelig for å (inn)se dette korrekt selv.

Men det er selvfølgelig mye mulig at du gjør det allikevel.

Ja, tenk at det finnes én kvinne her i verden som innser de faktiske forhold. Det er vel bra? Menn er jo alltid logiske og ser ting som de er :ironi: .

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Du tar feil, Consensio, både du og mannen din er noen strekmenn. Steinar vet bedre, han er tross alt mann

:skratte:

Ja tydeligvis :fnise: men det er godt å høre at noen andre sier at jeg er såkalt relativt syltynn og at jeg tar feil når jeg sier at jeg er overvektig.

• Liker 3
Skrevet

Ja tydeligvis :fnise: men det er godt å høre at noen andre sier at jeg er såkalt relativt syltynn og at jeg tar feil når jeg sier at jeg er overvektig.

Min erfaring er ihvertfall at kvinner har dårlig gangsyn når det gjelder egen kropp. Samme hva dere sier :smoke: hehe

Gjest Consensio
Skrevet

Min erfaring er ihvertfall at kvinner har dårlig gangsyn når det gjelder egen kropp. Samme hva dere sier :smoke: hehe

Ok, så 90-100 kg med mye magefett er ikke feit? For det er nemlig slik kropp jeg har.

Og min mann veier ca 65-70 kg og har flat mage og ser veldig tynn ut.

Ikke alle damer har et forvridd kroppsbilde skjønner du. Noen av oss klarer å se realiteten.

• Liker 2
Skrevet

Ok, så 90-100 kg med mye magefett er ikke feit? For det er nemlig slik kropp jeg har.

Og min mann veier ca 65-70 kg og har flat mage og ser veldig tynn ut.

Ikke alle damer har et forvridd kroppsbilde skjønner du. Noen av oss klarer å se realiteten.

Ja, det er ikke feil å klare å se realiteten.

Gjest "gjest"
Skrevet

Selv om?:klo:

:fnise:

Vel, selv om det er min mening at Christina Hendriks er heit, er jeg ikke alene blant menn om å synes det. Det jo en grunn til at hun har en svær haug med mannlige fans!

Glade for at min kroppsfasong blir satt pris på. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...