Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #141 Skrevet 30. oktober 2011 Kan du forklare meg korelasjonen mellom å være lav og ha mye penger og dårlig gangsyn? Det eneste som kan kompensere for en manns manglende høyde er mye penger og dårlig gangsyn.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #142 Skrevet 30. oktober 2011 Det var dette du sa med å "passe nogenlunde sammen kroppslig". Min erfaring er at det skal veldig mye til før man ikke fungerer sammen rent kropslig, det er store muligheter for at det skal fungere selv om det er stor forskjell. Jeg regner med at du ikke tenker på sex, men der også har jeg inntrykk av at det meste lar seg kombinere. Min påstand var/er at kvinner føler seg tjukke/store hvis hun er "større" enn han. Større kan da bety både høyde og/eller vekt.
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #143 Skrevet 30. oktober 2011 Min påstand var/er at kvinner føler seg tjukke/store hvis hun er "større" enn han. Større kan da bety både høyde og/eller vekt. Høh. Hvor i innlegget ditt står det? "Nei, det er ikke flaks. Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best. Jeg aner ikke noe om hvordan de få andre mannfolka som kommenterer her egentlig ser ut. Imidlertid vet jeg at jeg ikke er av de mest robuste. Og dette farger selvfølgelig min egen smak når det gjelder det annet kjønn. Man må passe sånn noenlunde i sammen kroppslig sett også. Og da er nok tommelfingerregelen at dama helst bør være mindre enn mannen, generelt sett. Ellers blir det fort et problem. Viser det seg."
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #144 Skrevet 30. oktober 2011 de sjekke liker de tynneste penesete jentene som vnalig, jeg liker alle slags menn, men baer på avstand
Gjest Eurodice Skrevet 30. oktober 2011 #145 Skrevet 30. oktober 2011 Det eneste som kan kompensere for en manns manglende høyde er mye penger og dårlig gangsyn. Ditt syn på kvinner er under pari. Det har du vist til overmål i dine flere-og-tusen innlegg. Du generaliserer utifra vel den eneste kvinnen du noen gang har hatt nærmere omgang med, som har rundlurt deg og loppet deg for penger. Du kan da vel ikke for ramme alvor tro at alle kvinner er som henne? 5
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #146 Skrevet 30. oktober 2011 Det viktigste er at dama er slankere enn mannen. Ihvertfall for henne. Ellers føler hun seg tjukk uansett. Høh. Hvor i innlegget ditt står det? "Nei, det er ikke flaks. Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best. Jeg aner ikke noe om hvordan de få andre mannfolka som kommenterer her egentlig ser ut. Imidlertid vet jeg at jeg ikke er av de mest robuste. Og dette farger selvfølgelig min egen smak når det gjelder det annet kjønn. Man må passe sånn noenlunde i sammen kroppslig sett også. Og da er nok tommelfingerregelen at dama helst bør være mindre enn mannen, generelt sett. Ellers blir det fort et problem. Viser det seg." I rest my case hehe
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #147 Skrevet 30. oktober 2011 Ditt syn på kvinner er under pari. Det har du vist til overmål i dine flere-og-tusen innlegg. Du generaliserer utifra vel den eneste kvinnen du noen gang har hatt nærmere omgang med, som har rundlurt deg og loppet deg for penger. Du kan da vel ikke for ramme alvor tro at alle kvinner er som henne? Jeg tror ingenting.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #148 Skrevet 30. oktober 2011 Det viktigste er at man ikke er tjukk i hue :gjeiper: Ja, det er mer enn nok av dem. Det er ihvertfall sikkert.
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #149 Skrevet 30. oktober 2011 Ja, det er mer enn nok av dem. Det er ihvertfall sikkert. Ja, det lønner seg ikke å være dum.
Gjest Eurodice Skrevet 30. oktober 2011 #150 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg tror ingenting. Er du ikke i stand til å svare klart? Mener du at alle kvinner er som henne, eller mener du det ikke? 2
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #151 Skrevet 30. oktober 2011 Er du ikke i stand til å svare klart? Mener du at alle kvinner er som henne, eller mener du det ikke? Hvorfor i all verden skulle jeg mene det? Kvinner har riktignok noen felles faktorer (vanligvis), men ingen er helt lik noen annen.
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #152 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Det eneste som kan kompensere for en manns manglende høyde er mye penger og dårlig gangsyn. Ok, DU skrev noe slikt som at menn ikke ville være sammen med kvinner som er høyere eller større enn dem. Jeg skrev at jeg har hatt partnere som har vært lavere enn meg, og at det ikke har betydd noe, fordi vi begge var trygge på oss selv. Det du skriver har ingenting med noe som helst å gjøre. Kjemi ligger for mange ikke i antall cm over havet. Det handler om helt andre ting. Endret 30. oktober 2011 av KateW
Gjest Eurodice Skrevet 30. oktober 2011 #153 Skrevet 30. oktober 2011 Ok, DU skrev noe slikt som at menn ikke ville være sammen med kvinner som er høyere eller større enn dem. Jeg skrev at jeg har hatt partnere som har vært lavere enn meg, og at det ikke har betydd noe, fordi vi begge var trygge på oss selv. Det du skriver har ingenting med noe som helst å gjøre. Kjemi ligger for mange ikke i antall cm over havet. Det handler om helt andre ting. Ikke for Steinar. Ifølge ham er en mann, uansett utseende, magisk tiltrekkende for kvinner bare han har en velspekket lommebok
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #154 Skrevet 30. oktober 2011 Mhm, og vi av oss som foretrekker en velfungerende penis og en god mann, vi skjønner ikke noe. Seff!
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #155 Skrevet 30. oktober 2011 Ok, DU skrev noe slikt som at menn ikke ville være sammen med kvinner som er høyere eller større enn dem. Jeg skrev at jeg har hatt partnere som har vært lavere enn meg, og at det ikke har betydd noe, fordi vi begge var trygge på oss selv. Det du skriver har ingenting med noe som helst å gjøre. Kjemi ligger for mange ikke i antall cm over havet. Det handler om helt andre ting. Hvis du har hatt et antall partnere som har vært lavere enn deg - partnere som du altså ikke har lenger - burde ikke det da egentlig ha fortalt deg noe?
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #156 Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du har hatt et antall partnere som har vært lavere enn deg - partnere som du altså ikke har lenger - burde ikke det da egentlig ha fortalt deg noe? Det forteller meg at han ene døde, og han andre bor i USA og jeg var ikke klar til å gifte meg, og flytte langt bort fra familie og vennner, for å være med ham og fortsatt bli værende sammen og kunne bo i samme land da oppholdstillatelsen min utløp. Vi prøvde. Kan du da fortelle hvorfor lave menn og høye kvinner ikke kan ha kjemi? 3
Gjest Eurodice Skrevet 30. oktober 2011 #157 Skrevet 30. oktober 2011 Hvis du har hatt et antall partnere som har vært lavere enn deg - partnere som du altså ikke har lenger - burde ikke det da egentlig ha fortalt deg noe? For å fortsette med din logikk, vil det altså si at forhold der mannen er den høyeste, er klart velfungerende. Det er høyden det kommer an på. Sic!
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #158 Skrevet 30. oktober 2011 Det forteller meg at han ene døde, og han andre bor i USA og jeg var ikke klar til å gifte meg, og flytte langt bort fra familie og vennner, for å være med ham og fortsatt bli værende sammen og kunne bo i samme land da oppholdstillatelsen min utløp. Vi prøvde. Kan du da fortelle hvorfor lave menn og høye kvinner ikke kan ha kjemi? Jeg har ikke sagt noe om at lave menn og høye kvinner ikke kan ha kjemi. Men det er vanskeligere av ulike årsaker, og derfor mer uvanlig.
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #159 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Jeg har ikke sagt noe om at lave menn og høye kvinner ikke kan ha kjemi. Men det er vanskeligere av ulike årsaker, og derfor mer uvanlig. Og hvilke årsaker er dette? Kan du komme med konkrete eksempler på ulike årsaker til at lave menn og høye kvinner har det vanskeligere enn andre? Forøvrig skrev du sa at lave menn og høye kvinner ikke fungerer i forhold fordi lave menn kun er attraktive fordi de har lommebok. Derretter kom du med en påstand om at mine forhold til lave menn hadde røket, og jeg derfor burde ha lært noe om det. Dette leste jeg som om at du mener det var høyden som gjorde at det røk. Det var det altså ikke. Du bør virkelig slutte å uttale deg så bastant om ting du virkelig ikke har peiling på. Jeg ser også at du som vanlig ikke kommenterer det i innlegget som du tydelig kom til kort på. Endret 30. oktober 2011 av KateW 1
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #160 Skrevet 30. oktober 2011 Og hvilke årsaker er dette? Kan du komme med konkrete eksempler på ulike årsaker til at lave menn og høye kvinner har det vanskeligere enn andre? Fordi det ikke er sosialt vanlig. Om det gjør forholdet noe vanskeligere i seg kan ikke jeg si, men det blir altså ikke så mange slike forhold. Hovedsaklig fordi det (nesten) alltid finnes menn som er høyere enn kvinner. Forøvrig skrev du sa at lave menn og høye kvinner ikke fungerer i forhold fordi lave menn kun er attraktive fordi de har lommebok. Derretter kom du med en påstand om at mine forhold til lave menn hadde røket, og jeg derfor burde ha lært noe om det. Dette leste jeg som om at du mener det var høyden som gjorde at det røk. Det var det altså ikke. Du bør virkelig slutte å uttale deg så bastant om ting du virkelig ikke har peiling på. Jeg ser også at du som vanlig ikke kommenterer det i innlegget som du tydelig kom til kort på. Det er ikke så veldig høy status for en mann å være lav. For å si det sånn. Og det hjelper på statusen å ha lommebok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå