AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #121 Skrevet 29. oktober 2011 Men dere får kanskje ikke de beste.. Hvem er "de beste"? De mennene jeg synes er best er ikke nødvendigvis de mennene venninnene mine synes er best (og omvendt), og takk og pris for det. De du synes er best er heller ikke en standard på menn alle andre damer liker best. Jeg er lubben og har da ikke hatt problemer med å finne drømmemannen for meg. Han både tenner på kroppen min og er glad i meg, og jeg synes fremdeles etter flere år at jeg har gjort et kupp. Huh, tenk det! 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2011 #122 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg veier 55 kg og er 167 høy. Jeg er det man vil kalle slank/normal. Jeg har fat kropp, ingen valker, og så videre. However, jeg synes at endel jenter som er litt større enn meg virker mye mer sexy enn meg. Synes også en del av de har selvsikkerhet o.l som jeg har null av. Er ganske sikker på at en stor del gutter liker damer som har litt mer kjøtt på kroppen, som er jevnt fordelt, uten at de er 'smellfeite'.
Lutetium 71 Skrevet 29. oktober 2011 #124 Skrevet 29. oktober 2011 Ja hun er fortsatt flott om man ser bort fra hvordan hun så ut som x-factor-dommer... GRØSS. ÆÆÆÆSJ Hun ser flott ut her! Lenket du til feil bilde?
Gjest Wanted Skrevet 29. oktober 2011 #125 Skrevet 29. oktober 2011 Hun ser flott ut her! Lenket du til feil bilde? Tror ikke lenken var feil.. Hun ser ikke direkte æsj ut, men hadde en av sine dårligere perioder utseendemessig vil jeg påstå. Hun kan se LANGT bedre ut.
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #126 Skrevet 30. oktober 2011 Selv om det selvfølgelig er å foretrekke, er det aller viktigste at han er høyere enn meg. Da jevnes det i hvert fall litt ut. Det er nesten ingen menn som sier at de liker lubne/tykke jenter. Likevel får de fleste av oss kjærester. Flaks. Nei, det er ikke flaks. Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best. Jeg aner ikke noe om hvordan de få andre mannfolka som kommenterer her egentlig ser ut. Imidlertid vet jeg at jeg ikke er av de mest robuste. Og dette farger selvfølgelig min egen smak når det gjelder det annet kjønn. Man må passe sånn noenlunde i sammen kroppslig sett også. Og da er nok tommelfingerregelen at dama helst bør være mindre enn mannen, generelt sett. Ellers blir det fort et problem. Viser det seg. 1
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #127 Skrevet 30. oktober 2011 Nei, det er ikke flaks. Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best. Jeg aner ikke noe om hvordan de få andre mannfolka som kommenterer her egentlig ser ut. Imidlertid vet jeg at jeg ikke er av de mest robuste. Og dette farger selvfølgelig min egen smak når det gjelder det annet kjønn. Man må passe sånn noenlunde i sammen kroppslig sett også. Og da er nok tommelfingerregelen at dama helst bør være mindre enn mannen, generelt sett. Ellers blir det fort et problem. Viser det seg. Menn med integritet og god selvtillit bryr seg ikke om at kvinnen er høyere, som en tommelfingerregel. Jeg har hatt kjærester som har vært mindre enn meg, og vi har hatt enorm tenning og fantastisk sex. Fordi vi begge er trygge i vårt eget skall!
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #128 Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Nei, det er ikke flaks. Det kommer rett og slett av at de fleste menn er ganske så robuste selv, for å si det sånn. Og som vanlig leker like barn best. Jeg aner ikke noe om hvordan de få andre mannfolka som kommenterer her egentlig ser ut. Imidlertid vet jeg at jeg ikke er av de mest robuste. Og dette farger selvfølgelig min egen smak når det gjelder det annet kjønn. Man må passe sånn noenlunde i sammen kroppslig sett også. Og da er nok tommelfingerregelen at dama helst bør være mindre enn mannen, generelt sett. Ellers blir det fort et problem. Viser det seg. Så utrolig tøvete. Jeg har formfulle (velger bevisst å ikke kalle dem lubne, da jeg ikke anser dem som verken småtjukke eller overvektige) venninner. Ei av dem har en kjæreste som er lang og tynn, og ser ut som han ville knekke sammen om jeg slo til ham. De har det kjempebra sammen, og har vært sammen i mange år. Ut fra det slutter jeg at det er kjemi som teller når man velger kjæreste, ikke at man er fysisk ganske likt utrustet. Det er ikke det eneste paret jeg vet om der dama er rund og typen er ganske slentrete. Ei av de beste venninnene mine er også tynn som en strek, og sammen med en som sikkert veier fire ganger så mye som henne. De er forlovet og har vært sammen i fire år. Edit: er ikke så god med tall, fire ganger var nok å ta i litt - men i alle fall godt over dobbelt så mye som jenta Endret 30. oktober 2011 av chikako 1
Gjest "gjest" Skrevet 30. oktober 2011 #129 Skrevet 30. oktober 2011 Men dere får kanskje ikke de beste.. Hvem er det som skal avgjøre hvem som er best, om ikke de to som er kjærester?
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #130 Skrevet 30. oktober 2011 Men dere får kanskje ikke de beste.. Hva er de beste? Kjendiser, fotomodeller, kroppere, kjekkaser? Jeg har draget på disse mennene, iallefall seksuelt, og jeg ser vel omtrent ut som Christina Hendriks, som jeg nå har lært er lubbefeit. 1
Gjest "gjest" Skrevet 30. oktober 2011 #131 Skrevet 30. oktober 2011 Hva er de beste? Kjendiser, fotomodeller, kroppere, kjekkaser? Jeg har draget på disse mennene, iallefall seksuelt, og jeg ser vel omtrent ut som Christina Hendriks, som jeg nå har lært er lubbefeit. Jeg også.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #132 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg også. Jeg kan være enig i det. Tror ikke kvinner med litt "ekstra" mangler tilbud fra menn. Selv er ganske veltrent og har tatt enkelte (mannlige) modelloppdrag, men jeg foretrekker kvinner som har noen kilo ekstra. Min mening er at kvinner kan fint ha noe ekstra, fordi det fordeles på de rette stedene på kvinnekroppen. På menn ser det veldig fort ut som overvekt fordi det for de fleste legger seg på magen, derfor syntes jeg ikke menn kan ha noe særlig ekstra. 1
Gjest "gjest" Skrevet 30. oktober 2011 #133 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg kan være enig i det. Tror ikke kvinner med litt "ekstra" mangler tilbud fra menn. Selv er ganske veltrent og har tatt enkelte (mannlige) modelloppdrag, men jeg foretrekker kvinner som har noen kilo ekstra. Min mening er at kvinner kan fint ha noe ekstra, fordi det fordeles på de rette stedene på kvinnekroppen. På menn ser det veldig fort ut som overvekt fordi det for de fleste legger seg på magen, derfor syntes jeg ikke menn kan ha noe særlig ekstra. Jeg på min side driter i om fyren i mitt liv har noen kilo for mye. 3
Gjest Purple Haze Skrevet 30. oktober 2011 #134 Skrevet 30. oktober 2011 Det viktigste er at man ikke er tjukk i hue :gjeiper: 10
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. oktober 2011 #135 Skrevet 30. oktober 2011 Jeg synes lubne jenter er mest sexy. Med lubben mener jeg jenter som har noen kilo ekstra. Dette er nær perfekt etter min smak: http://macgallery.net/plage/nudists_81851114/3.jpg Hun hadde jo ikke noen kilo ekstra,hun var de helt normal 1
Cerasus Skrevet 30. oktober 2011 #136 Skrevet 30. oktober 2011 Det viktigste er at man ikke er tjukk i hue :gjeiper: Vil heller ha en som er litt småtykk i kroppen enn småtykk i hodet. 2
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #137 Skrevet 30. oktober 2011 Menn med integritet og god selvtillit bryr seg ikke om at kvinnen er høyere, som en tommelfingerregel. Jeg har hatt kjærester som har vært mindre enn meg, og vi har hatt enorm tenning og fantastisk sex. Fordi vi begge er trygge i vårt eget skall! Du mener altså menn med for mye penger og dertil dårlig gangsyn? 1
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2011 #138 Skrevet 30. oktober 2011 Så utrolig tøvete. Jeg har formfulle (velger bevisst å ikke kalle dem lubne, da jeg ikke anser dem som verken småtjukke eller overvektige) venninner. Ei av dem har en kjæreste som er lang og tynn, og ser ut som han ville knekke sammen om jeg slo til ham. De har det kjempebra sammen, og har vært sammen i mange år. Ut fra det slutter jeg at det er kjemi som teller når man velger kjæreste, ikke at man er fysisk ganske likt utrustet. Det er ikke det eneste paret jeg vet om der dama er rund og typen er ganske slentrete. Ei av de beste venninnene mine er også tynn som en strek, og sammen med en som sikkert veier fire ganger så mye som henne. De er forlovet og har vært sammen i fire år. Edit: er ikke så god med tall, fire ganger var nok å ta i litt - men i alle fall godt over dobbelt så mye som jenta Hva er argumentene dine her egentlig? Mannen er høyere enn dama. Dama veier betydelig mindre enn mannen. Det er jo akkurat dette jeg påpeker. 1
Gjest KateW Skrevet 30. oktober 2011 #139 Skrevet 30. oktober 2011 Du mener altså menn med for mye penger og dertil dårlig gangsyn? Kan du forklare meg korelasjonen mellom å være lav og ha mye penger og dårlig gangsyn? 1
chikako Skrevet 30. oktober 2011 #140 Skrevet 30. oktober 2011 Hva er argumentene dine her egentlig? Mannen er høyere enn dama. Dama veier betydelig mindre enn mannen. Det er jo akkurat dette jeg påpeker. Det var dette du sa med å "passe nogenlunde sammen kroppslig". Min erfaring er at det skal veldig mye til før man ikke fungerer sammen rent kropslig, det er store muligheter for at det skal fungere selv om det er stor forskjell. Jeg regner med at du ikke tenker på sex, men der også har jeg inntrykk av at det meste lar seg kombinere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå