Gå til innhold

Lubne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eli Kari Gjengedal er et godt eksempel. Hun er kanskje ikke det mange kaller lubben, men hun har store kvinnelige former og fantastisk utstråling og sexy dialekt. Drømmedame.

eli1

Eli2

Eli3

:sjenert:

Bra eksempel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper alle gutter tenker som deg ;)

Alle gutter tenker forskjellig.

Skrevet

Eli Kari Gjengedal er et godt eksempel. Hun er kanskje ikke det mange kaller lubben, men hun har store kvinnelige former og fantastisk utstråling og sexy dialekt. Drømmedame.

eli1

Eli2

Eli3

:sjenert:

:rodmer:

Skrevet

Jeg vil sette spørsmålet på hodet; er det bare slanke (som i vår del av verden betyr magre, siden også normalvektige står i fare for å bli kalt feit) kvinner som er sexye?

Synes det er motsatt jeg; at lubne/"normalvektige" kaller seg slanke, og de slanke blir kalt magre.

• Liker 1
Gjest Oblivion
Skrevet

Denne tror jeg har blitt posta her før og er egentlig ganske ok til å være en slags oversikt -om man er smart nok til å tenke at det finnes nyanser i mellom.

tumblr_l1sa649ir21qz5njko1_500.jpg

• Liker 5
Skrevet

3 (Curvy) og 4 (Average) er de som best faller i min smak.

Ingen av de andre egentlig.

Skrevet

*Klippe bort bilder*

2-5 og kanskje 8.

Skrevet

Ok, jeg ser forskjellen.

Men uansett definisjon, hun har fortsatt en kropp jeg tenner på! :rodmer:

Ja hun er fortsatt flott :) om man ser bort fra hvordan hun så ut som x-factor-dommer... GRØSS.

ÆÆÆÆSJ

Skrevet

Det viktigste er at dama er slankere enn mannen.

Ihvertfall for henne. Ellers føler hun seg tjukk uansett.

Selv om det selvfølgelig er å foretrekke, er det aller viktigste at han er høyere enn meg. Da jevnes det i hvert fall litt ut.

Det er nesten ingen menn som sier at de liker lubne/tykke jenter. Likevel får de fleste av oss kjærester. Flaks. :)

• Liker 2
Skrevet

Ja hun er fortsatt flott :) om man ser bort fra hvordan hun så ut som x-factor-dommer... GRØSS.

ÆÆÆÆSJ

Det var da voldsomt for en reaksjon..

Skrevet

Selv om det selvfølgelig er å foretrekke, er det aller viktigste at han er høyere enn meg. Da jevnes det i hvert fall litt ut.

Det er nesten ingen menn som sier at de liker lubne/tykke jenter. Likevel får de fleste av oss kjærester. Flaks. :)

Men dere får kanskje ikke de beste..

Skrevet

I mine øyne fikk jeg det.

• Liker 6
Gjest Consensio
Skrevet

Uff for en tåpelig kommentar.

Jeg er lubben/tykk, men føler selv at jeg ha fått verdens beste mann.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge en bærer kiloene riktig, så kan det funke. Det er dessverre ikke tilfellet man ser som oftest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...