Gå til innhold

Lubne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Javel? Trodde kanskje det viktigste var at mannen til dama syns hun var sexy uavhengig av hvordan han ser ut selv.

Få kvinner liker å være den største størrelsesmessig i forholdet. Det har med femininitet å gjøre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, hun var drøy. Jeg er ikke supersmal selv, er vel en strl 38, men dette her vil jeg nesten plassere i båsen feit. Med hold in får hun en kurvete og fin figur, men her i badedrakt flyter jo ting over.

Dette er ikke å være slank!

Absolutt ikke slank, men heller ikke feit. Jeg vil si lubben og hun ser ok ut i den badedrakten. Lurer vel litt på om ting flyter litt ut når badedrakten går av.. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Men hva syns du steinar?

Jo, jeg mener faktisk at dette prinsippet stort sett passer bra på de fleste.

Inklusive meg selv.

Skrevet

Lubben som Lily Allen er sexy.

Skrevet

Er det low-fat popcorn du gnafser på der? :fnise:

Hahaha, langt i fra! Er strålende fornøyd med mine 55 kg og 160 cm. Tar litt mer jeg :popcorn:

Skrevet

Tror ikke det. Det bildet.. altså hvis du har litt mage, så velger du ikke å fremheve den med en stram bukse og "magegenser" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det. Det bildet.. altså hvis du har litt mage, så velger du ikke å fremheve den med en stram bukse og "magegenser" :fnise:

Da vil jeg gjerne se ett bilde av godeste Mira etter 2009. Er nysgjerrig på hva dere prater om!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Litt OT kanskje, men jeg har sett mange unge jenter i antrekk som er svært ukledelige til dem, altfor trange, der både en og ti valker velter utenfor og nedenfor.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan være enig med deg når det gjelder Kate Winslet, men mener du virkelig at Christina Hendricks ikke er lubben? Hun er sexy, for all del, men hun er så absolutt ikke det jeg vil kalle slank.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1392243/Mad-Mens-Christina-Hendricks-curvier-holiday-Italy.html

PÅ de andre bildene det er linket til her, så er hun slank med former. Det bildet du la ut, var særs uheldig vil jeg si. Men utifra tidligere bilder, er hun slank med former. ENgelsk voloptuous, som har en god klang, lubben har for meg en negativ klang. Høflig måte å si feit på. Rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Supert om flere gutter kunne svart her. Og gjerne legge med mange bilder av hva de liker :)

• Liker 3
Skrevet

Supert om flere gutter kunne svart her. Og gjerne legge med mange bilder av hva de liker :)

Hvorfor er det interessant?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det interessant?

Fordi det er interessant - og morsomt!

Skrevet

Fordi det er interessant - og morsomt!

Hysterisk. :gjeiper:

Skrevet

Man trenger vel strengt tatt ikke være lesbisk for å mene at ekstra kilo er turn-off? For å sette det på spissen da; måtte jeg ha valgt mellom ei lubben jente, og ei fit og stram, hadde jeg ikke nølt engang.. ;-)

Kunne ikke vært mer enig.

Hva for et dumt spm er det egentlig.. Type; stygg eller pen? Hmmmmm... pen kanskje?!!

Skrevet

jeg er lubben og hater det, hadde det mye bedre når jeg hadde spiseforstyrrelse sånn utseendemessig, men egentlig så bryr jeg meg ikke veldig, siden jeg er eldre nå

Skrevet

Kanskje litt OT, men jeg synes helhet er viktig. Dessuten er utstråling langt viktigere enn kropp, og "lubben" kan være så mangt. Disse jentene hadde satt meg helt ut hadde de tatt kontakt, uansett hvordan kropp (nesten). Fantastiske øyne og utstråling!

Tuva 1

Cecilie

Tuva igjen

Mer Tuva! :)

:rodmer:

Skrevet

Kanskje litt OT, men jeg synes helhet er viktig. Dessuten er utstråling langt viktigere enn kropp, og "lubben" kan være så mangt. Disse jentene hadde satt meg helt ut hadde de tatt kontakt, uansett hvordan kropp (nesten). Fantastiske øyne og utstråling!

Tuva 1

Cecilie

Tuva igjen

Mer Tuva! :)

:rodmer:

Flotte damer. Spesielt Tuva. Men hun er jo ikke lubben.

Er utstråling viktigere enn kropp?

Skrevet

Flotte damer. Spesielt Tuva. Men hun er jo ikke lubben.

Er utstråling viktigere enn kropp?

Det er derfor jeg valgte bilder som kun viste ansikt, og at det kanskje var litt OT. Men siden du spør, ja utstråling er langt viktigere enn kropp.

• Liker 1
Skrevet

Det er derfor jeg valgte bilder som kun viste ansikt, og at det kanskje var litt OT. Men siden du spør, ja utstråling er langt viktigere enn kropp.

Håper alle gutter tenker som deg ;)

Skrevet

Håper alle gutter tenker som deg ;)

Eli Kari Gjengedal er et godt eksempel. Hun er kanskje ikke det mange kaller lubben, men hun har store kvinnelige former og fantastisk utstråling og sexy dialekt. Drømmedame.

eli1

Eli2

Eli3

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...