Lutetium 71 Skrevet 31. oktober 2011 #201 Skrevet 31. oktober 2011 (endret) jeg tenker kanskje ugly betty passer litt inn i definisjonen "lubben" ...(FØR) men nå er hun heeelt nydelig!! http://skinnyvscurvy.com/america-ferrera/america-ferrera-red-hot.html :wow: :wow: Endret 31. oktober 2011 av Lutetium 71 1
Gjest *smak* Skrevet 31. oktober 2011 #202 Skrevet 31. oktober 2011 jeg tenker kanskje ugly betty passer litt inn i definisjonen "lubben" ...(FØR) men nå er hun heeelt nydelig!! http://skinnyvscurvy.com/america-ferrera/america-ferrera-red-hot.html Hun var jo bare fortryllende søt!! Kledde rødt så utrolig bra!!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #203 Skrevet 31. oktober 2011 jeg tenker kanskje ugly betty passer litt inn i definisjonen "lubben" ...(FØR) men nå er hun heeelt nydelig!! http://skinnyvscurvy.com/america-ferrera/america-ferrera-red-hot.html Som heterofil kvinne blir selv jeg vill av å se på de kurvene der.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #204 Skrevet 31. oktober 2011 samfunnet er virkelig forvridd dersom det der kalles lubbent eller plus size. De der er da slanke. Nei, de der er ikke slanke. Se valkene til hun som står. Det der er fett, ergo "lubben", eller bokstavelig talt feit.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #205 Skrevet 31. oktober 2011 Nei, de der er ikke slanke. Se valkene til hun som står. Det der er fett, ergo "lubben", eller bokstavelig talt feit. Aha, man kan jo ikke ha fett på kroppen. Det er jo så usunt!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #206 Skrevet 31. oktober 2011 Nei, de der er ikke slanke. Se valkene til hun som står. Det der er fett, ergo "lubben", eller bokstavelig talt feit. Det skal mer enn litt småvalker til for å være feit. Valker er ikke nødvendigvis fett. Kan også være litt løs magehud. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #207 Skrevet 31. oktober 2011 Utrolig hvor pen hun er i virkeligheten. Det som er helt utrolig er hvilke mirakler en god hold-inn-og-løft-opp-strømpebukse pluss en push-up-bh kan utrette. (Om noen lurer så er det snakk om bilder av Øgly Betty hvor hun har perfekt timeglassfasong med flat mage, spenstige pupper og en meget veldreid bakende, til tross for at man tydelig kan spore mange flere kg med fett enn man vanligvis ser på kvinner med veltrente og spenstige kropper)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 31. oktober 2011 #208 Skrevet 31. oktober 2011 Det som er helt utrolig er hvilke mirakler en god hold-inn-og-løft-opp-strømpebukse pluss en push-up-bh kan utrette. (Om noen lurer så er det snakk om bilder av Øgly Betty hvor hun har perfekt timeglassfasong med flat mage, spenstige pupper og en meget veldreid bakende, til tross for at man tydelig kan spore mange flere kg med fett enn man vanligvis ser på kvinner med veltrente og spenstige kropper) Jeg mente ansiktet mer jeg. I serien er hun ramstøgg men i virkeligheten har hun et nydelig ansikt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #209 Skrevet 31. oktober 2011 Aha, man kan jo ikke ha fett på kroppen. Det er jo så usunt! Har jeg aldri sagt. Jeg sa at valker når man står oppreist ikke hører hjemme på en person man kaller slank. Det er definisjonen av ordet slank jeg peker på. Man er ikke slank om man har fett som legger seg i egne pløser. Det er forskjell på: mager tynn slank normalvektig lubben overvektig obese
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #210 Skrevet 31. oktober 2011 Det som er helt utrolig er hvilke mirakler en god hold-inn-og-løft-opp-strømpebukse pluss en push-up-bh kan utrette. (Om noen lurer så er det snakk om bilder av Øgly Betty hvor hun har perfekt timeglassfasong med flat mage, spenstige pupper og en meget veldreid bakende, til tross for at man tydelig kan spore mange flere kg med fett enn man vanligvis ser på kvinner med veltrente og spenstige kropper) Du er skikkelig på krigsstien, skjønner jeg. Så lenge du selv har en veltrent og sunn kropp må du da kunne gi blaffen i andres kropp. Eller kanskje jeg skal dra frem trumfkortet på KG: er du sjalu eller? 4
Lutetium 71 Skrevet 31. oktober 2011 #211 Skrevet 31. oktober 2011 (Om noen lurer så er det snakk om bilder av Øgly Betty hvor hun har perfekt timeglassfasong med flat mage, spenstige pupper og en meget veldreid bakende, til tross for at man tydelig kan spore mange flere kg med fett enn man vanligvis ser på kvinner med veltrente og spenstige kropper) Put up, or shut up!
Gjest "gjest" Skrevet 1. november 2011 #212 Skrevet 1. november 2011 America har alltid vært nydelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå