Gå til innhold

Lubne jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Glade for at min kroppsfasong blir satt pris på. :lur:

Joa, fin den..

:lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi Steinar er lav, og svært mange tråder ender med å handle om ham. Og ja, jeg er medvirkende her, ser det. Lar meg ganske enkelt irritere over at han mener å sitte på alle livets sannheter når han tilsynelatende er helt innesnødd.

Dog, skal forøke nøste. Jeg har vært sammen med menn som er mindre enn meg, og menn som har vært det man vil kalle svært attraktive, selv om jeg ser ut som Christina Hendriks og i følge denne tråden er hun lubben. (det var vel der jeg var, før jeg begynte å rote meg bort)

Jeg har ikke skrevet ett ord om at jeg er lav. Eller høy.

Men kan du forklare meg hvorfor det er så veldig viktig å ligne på og sammenlikne seg selv med såkalte celebriteter? :klo:

Skrevet

Du har skrevet at du er lav og lite robust. For det første Christina Hendriks er ikke en SÅKALT celebritet, hun er en celebritet. Jeg sammenligner meg ikke, jeg bruker henne som et eksempel som de fleste vet hvordan ser ut for å forklare hvordan jeg selv ser ut. Jeg kunne også sagt Kate Winslet med større bryster.

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om folk som rettferdiggjør manglende omtanke for den eneste kroppen de har. Overvekt er aldri sunt.

Skrevet

Jeg synes ikke noe særlig om folk som rettferdiggjør manglende omtanke for den eneste kroppen de har. Overvekt er aldri sunt.

Det er sant, men nå snakker ikke jeg om overvekt. Overvekt er vel alle enige om at ikke er sunt?

Skrevet

Du har skrevet at du er lav og lite robust. For det første Christina Hendriks er ikke en SÅKALT celebritet, hun er en celebritet. Jeg sammenligner meg ikke, jeg bruker henne som et eksempel som de fleste vet hvordan ser ut for å forklare hvordan jeg selv ser ut. Jeg kunne også sagt Kate Winslet med større bryster.

Jeg skrev at jeg ikke er av de mest robuste mannfolka - i den sammenheng at jeg ikke er spesielt tykk eller kraftig bygd. Det betyr ikke at jeg er høy eller lav.

Og selv om jeg har en avatar her av Daniel Craig, så betyr ikke det at jeg sammenlikner meg med han på noen som helst måte. Han interesserer meg ikke.

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen begynner å sutre bare fordi noen (jeg) definerer Christina Hendrikcs som lubben. Jeg har selv samme figur som henne (dog litt mindre brystparti) og er fornøyd med kroppen min. Viss noen definerer henne som feit så får de bare gjøre det, jeg begynner ikke å sutre av den grunn. Litt ryggrad har jeg da.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen begynner å sutre bare fordi noen (jeg) definerer Christina Hendrikcs som lubben. Jeg har selv samme figur som henne (dog litt mindre brystparti) og er fornøyd med kroppen min. Viss noen definerer henne som feit så får de bare gjøre det, jeg begynner ikke å sutre av den grunn. Litt ryggrad har jeg da.

Ja det er mange virvelløse skapninger på KG med synkronisert pms... :filer:

Skrevet

Jeg anser meg selv som lubben. Med mine 73 kg fordelt på 162 cm sier BMIen min at jeg er overvektig. Av andre har jeg fått høre alt fra at jeg har en normal kropp, til at jeg er formfull og sexy til at jeg er feit og burde gå ned 20 kg.

Hva man anser som slank, lubben og feit er veldig subjektivt, og det samme er hva man anser som sexy. Jeg tror rett og slett vi bør slå oss til ro med at det er veldig mange ulike sysnpunkt i denne saken :)

Skrevet

Hva som er sunt er imidlertid ikke like subjektivt. Lubne mennesker er feite, og fedme er ikke sunt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg skrev at jeg ikke er av de mest robuste mannfolka - i den sammenheng at jeg ikke er spesielt tykk eller kraftig bygd. Det betyr ikke at jeg er høy eller lav.

Og selv om jeg har en avatar her av Daniel Craig, så betyr ikke det at jeg sammenlikner meg med han på noen som helst måte. Han interesserer meg ikke.

Du er 174 cm og veier 72 kilo :lur: .

Skrevet

Høres ut som om det er drøye 10 kilo for meget på den kroppen.

Gjest Eurodice
Skrevet

Høres ut som om det er drøye 10 kilo for meget på den kroppen.

Ikke for en voksen mann.

Skrevet

Hva som er sunt er imidlertid ikke like subjektivt. Lubne mennesker er feite, og fedme er ikke sunt.

Men det er det vel ingen som har påstått heller? I denne tråden er spørsmålet om man finner lubne jenter attraktive, ikke hvorvidt det er sunt eller ikke. Det er ikke sunt å være for tynn heller, men allikevel er det mange som syns det er pent.

• Liker 3
Skrevet

Dét er heller ikke tema for denne tråden. Ekstremer er aldri sunne. Nei, jeg synes ikke lubne jenter er attraktive. Kanskje om de får slanket seg 5-10kg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For meg er tykk, lubben og overvektig, negative ord, mens formfull, kvinnelig og frodig er positive ord, eller det engelske voloptuous. For meg er sistnevnte normalvektige kvinner med boobs and ass. Så det har vel med hva man legger i begreper å gjøre. Jeg vil ikke kalle Hendriks overvektig (da ser jeg bort fra det badedraktbildet, for det var utrolig uheldig) men slik hun ser ut på "vanlige bilder"

http://img.skinnyvscurvy.com/2009/08/fp_3426114_hendricks_christina_fp7_081709.jpg

Etter min begrepsforståelse er ikke dette en tykk dame.

Endret av KateW
  • Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

For meg er tykk, lubben og overvektig, negative ord, mens formfull, kvinnelig og frodig er positive ord, eller det engelske voloptuous. For meg er sistnevnte normalvektige kvinner med boobs and ass. Så det har vel med hva man legger i begreper å gjøre. Jeg vil ikke kalle Hendriks overvektig (da ser jeg bort fra det badedraktbildet, for det var utrolig uheldig) men slik hun ser ut på "vanlige bilder"

http://img.skinnyvscurvy.com/2009/08/fp_3426114_hendricks_christina_fp7_081709.jpg

Syns ikke lubben er stygt å si jeg. Overvektig og tykk er jeg enig i, men jeg syns det er feil å kalle en overvektig og tykk person for formfull. Det blir bare feil, for man kan ikke si at det er greit å være helsefarlig overvektig.

Men enig i at hun på linken overhode ikke er overvetkig, frodig, tykk eller lubben.

Skrevet

Mere:

1

2

3

4

:wow:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...