AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hva liker guttene? Lubben= feit? Lubben=sexy? Sexy-lubben??
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Kommer ann på. Noen mener mira craig er lubben, og hun er sexy. Noen mener feite mennesker er lubben, ikke fullt så sexy.. 4
MilliVanilli Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Er du lesbisk? Man trenger vel strengt tatt ikke være lesbisk for å mene at ekstra kilo er turn-off? For å sette det på spissen da; måtte jeg ha valgt mellom ei lubben jente, og ei fit og stram, hadde jeg ikke nølt engang.. ;-) 4
Gjest "gjest" Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Kjenner mange lekre lubne damer. 6
postkassen Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Denne tråden er vel kanskje litt mer beregnet for menn eller kvinner som liker kvinner? bare en tanke.... 11
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Lubben som i 10-20 kg for mye, kan være utrolig sexy - kommer an på hvordan kiloene er fordelt og hvordan personen bærer dem (holdning og at man kan å fremheve det positive istedenfor å gjemme seg bort). Lubben som i når damer som veier 100kg+ anser seg selv som lubne, nei, det er nok dessverre ikke særlig sexy. Hilsen dame, men bi.
Gjest "gjest" Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg vil sette spørsmålet på hodet; er det bare slanke (som i vår del av verden betyr magre, siden også normalvektige står i fare for å bli kalt feit) kvinner som er sexye? 8
antibac Skrevet 26. oktober 2011 #10 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Lubben som i 10-20 kg for mye, kan være utrolig sexy - kommer an på hvordan kiloene er fordelt og hvordan personen bærer dem (holdning og at man kan å fremheve det positive istedenfor å gjemme seg bort). Lubben som i når damer som veier 100kg+ anser seg selv som lubne, nei, det er nok dessverre ikke særlig sexy. Hilsen dame, men bi. Altså, jeg har noen kg for mye på kroppen selv, men 20 kg for mye kan vel ikke kalles lubben? Endret 26. oktober 2011 av antibac 2
hederlig Skrevet 26. oktober 2011 #11 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Kan noen definere lubben for meg, gjerne med bilde? For meg er det veldig subjektivt, man kan for eksempel ha lubne overarmer, men kan være slank ellers. Er man da lubben? Lubben for meg er litt mangel på muskler, lite oppstrammende. Man kan ha en lubben mage uten at det for mye fett på den, den er bare... litt slapp? Endret 26. oktober 2011 av hederlig 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #12 Skrevet 26. oktober 2011 Kan noen definere lubben for meg, gjerne med bilde? For meg er det veldig subjektivt, man kan for eksempel ha lubne overarmer, men kan være slank ellers. Er man da lubben? Lubben for meg er litt mangel på muskler, lite oppstrammende. Man kan ha en lubben mage uten at det for mye fett på den, den er bare... litt slapp? Mer som tynnfeit? :gjeiper: 2
hederlig Skrevet 26. oktober 2011 #13 Skrevet 26. oktober 2011 Mer som tynnfeit? :gjeiper: For ett ord. Men ja, litt som tynnfeit. Tynnfeite har jo gjerne lubne områder?
Gjest "gjest" Skrevet 26. oktober 2011 #14 Skrevet 26. oktober 2011 For ett ord. Men ja, litt som tynnfeit. Tynnfeite har jo gjerne lubne områder? De magre tynnfeite det? Slapp buk, ofte.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #15 Skrevet 26. oktober 2011 så lenge jenta ser bra ut så bryr jeg meg ikke noe særlig om hun er tynn, lubben eller smellfeit. og ja jo flere kilo du bærer rundt på jo hardere må du jobbe for å se bra ut. riktig klær osv. 3
Lumpelure Skrevet 26. oktober 2011 #16 Skrevet 26. oktober 2011 Lubben: http://fashioncelebrity.org/wp-content/uploads/2011/08/plus-size-corsets.jpg 4
hederlig Skrevet 26. oktober 2011 #17 Skrevet 26. oktober 2011 så lenge jenta ser bra ut så bryr jeg meg ikke noe særlig om hun er tynn, lubben eller smellfeit. og ja jo flere kilo du bærer rundt på jo hardere må du jobbe for å se bra ut. riktig klær osv. Så da kommer oppfølgningsspørsmålet: ser den smellfeite bra ut?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #18 Skrevet 26. oktober 2011 Så da kommer oppfølgningsspørsmålet: ser den smellfeite bra ut? ja det kan de fint gjøre. ser slanke eller lubne kvinner bedre ut? ja det gjør de. men en tjukk kvinne kan se bra ut og. 1
Gjest Mlle Bonne Skrevet 26. oktober 2011 #19 Skrevet 26. oktober 2011 Christina Hendricks går vel innunder lubben etter dagens forvrengte standard. Jeg synes vertfall at hun er rålekker! Christina Hendricks Kate Winslet er et annet eksempel. 2
Cerasus Skrevet 26. oktober 2011 #20 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Lubbent kan absolutt være fint, ingen ulempe om kiloene er noenlunde jevnt/fint fordelt, og ansiktet er pent... Kanskje et veldig urepresentativt eksempel, men disse damene på coveret av Vogue er da nydelige! Endret 26. oktober 2011 av Cerasus 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå