Gå til innhold

Til gutta: liker dere at jenter tar initiativ til en date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente som har rundet 30 år. Det er på tide å bli voksen, tenker jeg. Nok snikk snakk. Klar og tydelig kommunikasjon og være tydelig på hva jeg vil. Derfor vil jeg gjerne ta saken i egne hender og be gutter ut på date! Men jeg er redd for å skremme dem, virke for tøff, selvstendig, "farlig" og direkte. Jeg er høyt utdannet, smart, ganske selvsikker på andre områder enn gutter/dating, og får ofte høre at jeg er søt og sjarmerende....Vil bare være litt tøffere, men vet ikke om jeg tør :)

Hva sier dere gutta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bring it on!

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde hvertfall vært sjarmert viss en jente hadde kommet opp til meg og spurt.

Skrevet

Stort pluss! Blir noe annet når de er desperate da, men det skjønner du sikkert. Man må investere begge, og ikke invester veldig mye mer enn motparten, men nok til at det går fremover. Jenter som tar initiativ er mangelvare

Skrevet

Jeg er ei jente som har rundet 30 år. Det er på tide å bli voksen, tenker jeg. Nok snikk snakk. Klar og tydelig kommunikasjon og være tydelig på hva jeg vil. Derfor vil jeg gjerne ta saken i egne hender og be gutter ut på date! Men jeg er redd for å skremme dem, virke for tøff, selvstendig, "farlig" og direkte. Jeg er høyt utdannet, smart, ganske selvsikker på andre områder enn gutter/dating, og får ofte høre at jeg er søt og sjarmerende....Vil bare være litt tøffere, men vet ikke om jeg tør :)

Hva sier dere gutta?

Begynn pent og prøv deg fram.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du møter en kar som syns selvstendige jenter er skummelt, er det kanskje like greit at han stikker.

Det er veldig kult med jenter som tar initiativ, nettopp fordi det viser styrke og mot. Det er attraktive egenskaper i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ta initiativet. Generelt turnoff for meg når en jente er klønete pågående og tror det er en styrke. Det er noe for sjenerte gutter som ikke tør risikere å bli avvist.

Skrevet

Jeg skal ta initiativet. Generelt turnoff for meg når en jente er klønete pågående og tror det er en styrke. Det er noe for sjenerte gutter som ikke tør risikere å bli avvist.

Eller så er det noe for gutter som er sikre nok på seg selv, så man ikke nødvendigvis MÅ vise at man er skikkelig mann hele tiden... Kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Eller så er det noe for gutter som er sikre nok på seg selv, så man ikke nødvendigvis MÅ vise at man er skikkelig mann hele tiden... Kanskje?

Kanskje. Eller kanskje er det bare gøy å serveres fitte uten å satse sine sarte hjerter, for så å tviholde på dama resten av livet. Så "selvsikker" vil jeg ikke være, mye gøyere å prøve seg på alt og alle og dermed smake på det meste.

Skrevet

Kanskje. Eller kanskje er det bare gøy å serveres fitte uten å satse sine sarte hjerter, for så å tviholde på dama resten av livet. Så "selvsikker" vil jeg ikke være, mye gøyere å prøve seg på alt og alle og dermed smake på det meste.

Merkelig det der... Dette med å "smake på det meste" er enda en sånn ting som handler om at man er usikker, og trenger bekreftelse på at man er mann. Hva oppnår man ved å knulle så mange som mulig, egentlig? Får man "achievement"?

• Liker 4
Skrevet

Merkelig det der... Dette med å "smake på det meste" er enda en sånn ting som handler om at man er usikker, og trenger bekreftelse på at man er mann. Hva oppnår man ved å knulle så mange som mulig, egentlig? Får man "achievement"?

Jo man får "achievement", prøv det du og en gang. Det er bare å prøve, ikke vær redd. Det er ikke så vanskelig og du dør ikke om hun ler av dine spede forsøk i begynnelsen, du blir bedre og da skal du "achieve" til slutt.

Skrevet

Neitakk, du.

Du kan få alle "achievementene" og "trophiene", mens jeg finner på andre ting. Det er åpenbart at du trenger dem mer enn meg :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Neitakk, du.

Du kan få alle "achievementene" og "trophiene", mens jeg finner på andre ting. Det er åpenbart at du trenger dem mer enn meg :klemmer:

Ok da, alle til sitt men du går glipp av mye.

Skrevet

Bare hvis man ser på seksuelt overførbare sykdommer som "achievements". Desto fler man ligger med, desto større sjanse er det for å få sånt.

Og hvis man bare driver med ONS så kan man oppnå følelsen/erfaringen av å ikke vite hva dama liker, og deretter ende opp med et nokså teit ligg. Men igjen... hvis man liker det så er det jo bare å kjøre på :tommelopp:

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg tør ikke.. blir så redd for å bli avvist. heldig du som tør :gjeiper:

Skrevet

Ok da, alle til sitt men du går glipp av mye.

Jeg går glipp av mye fitte, i det minste... Jeg er ikke enig i at det er det samme som å "gå glipp av mye".

• Liker 1
Skrevet

jeg tør ikke.. blir så redd for å bli avvist. heldig du som tør :gjeiper:

Hvorfor er det skummelt å bli avvist?

Skrevet

Jeg liker bedre damer med initiativ enn de som er veggpryd, så om hun går fram på riktig måte så er det greit at hun tar initiativ til å spørre.

• Liker 1
Skrevet

Digger det!

Jeg synes kjønnskampen har kommet så langt at man skal kunne forvente at begge tar initiativet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...