Gå til innhold

Kastet ut pus og skaffet seg ny...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år siden overtok vi katten til min manns kamerat. Han var ikke noe snill med den katten, drev ikke direkte med dyreplageri, men katten var (og er fortsatt) ganske skvetten av seg, og jeg er overbevist om at det er denne mannens feil. Det var samboerens katt påsto han, han skremte stakkars pusen ofte bare på gøy, og alt katten gjorde var galt (uten at noen andre forsto hvorfor). Han erklærte seg som anti-kattemenneske og vi gikk med på å overta pus. Nå har søren meg fyren (og samboeren da) skaffet seg ikke bare èn, men TO nye katter. Den ene liker han visstnok til og med ifølge min kjære. Jeg blir så SINT, for hva med pusen vår da? Ikke det at jeg ikke er glad for at vi overtok henne, men man kan da ikke bare kaste ut katten når den ikke er liten og søt lenger for bare å skaffe seg nye!?!? Håper VIRKELIG han behandler de nye kattene pent, men uansett er jeg fryktelig provosert over at vår katt var så fæl at den måtte ut og at de da skaffer seg nye katter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typiske tapermennesker spør du meg.

• Liker 1
Skrevet

Skamme seg, burde de!

Men jeg håper for kattene sin del at de har skjerpet seg, i det minste!

Gjest BettyBoop28
Skrevet

For et par år siden overtok vi katten til min manns kamerat. Han var ikke noe snill med den katten, drev ikke direkte med dyreplageri, men katten var (og er fortsatt) ganske skvetten av seg, og jeg er overbevist om at det er denne mannens feil. Det var samboerens katt påsto han, han skremte stakkars pusen ofte bare på gøy, og alt katten gjorde var galt (uten at noen andre forsto hvorfor). Han erklærte seg som anti-kattemenneske og vi gikk med på å overta pus. Nå har søren meg fyren (og samboeren da) skaffet seg ikke bare èn, men TO nye katter. Den ene liker han visstnok til og med ifølge min kjære. Jeg blir så SINT, for hva med pusen vår da? Ikke det at jeg ikke er glad for at vi overtok henne, men man kan da ikke bare kaste ut katten når den ikke er liten og søt lenger for bare å skaffe seg nye!?!? Håper VIRKELIG han behandler de nye kattene pent, men uansett er jeg fryktelig provosert over at vår katt var så fæl at den måtte ut og at de da skaffer seg nye katter...

Sånt provoserer meg så uendelig mye. Sånne mennesker skulle ikke hatt lov til å ha dyr. For en fjern idiot av en fyr. :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

Følg godt med hvordan han behandler dyrene og om du ser tegn til mishandling, anmeld han. Do someting. Få mannen din til å skremme han.

Hvem bryr seg om at de er kompiser - har mannen din lyst å ha en slik kompis uansett? Noen vil si det er drøyt å avslutte vennskap, men om et menneske viser tegn til dyremishandling og at de ser på dyr som null verdt, da sier det mer enn nok om den personen....

Kvalme menneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...