Gå til innhold

Møte en du møtte på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 år.

Jeg har møtt en fyr på nettet. Vi har snakka en del sammen. Med stemmene våre, chatta, sett hverandre på webcam og sånt. Så har vi også hatt camsex. (Ja, du får bare synes jeg er ekkel som har hatt camsex). PS: har ikke camsex med hvem som helst!!

Vi er også venner på facebook, og jeg vet at han er den han gir seg ut som(ikke en gammel mann).Har også googla han og sånn. Så det stemmer med f.eks. hvilken skole han går på og sånne ting! Han er et år eldre enn meg.

Vi har nå planlagt å møte hverandre for å ha sex. Han bor dessverre 3 timer unna.. Men jeg har ordnet overnatting hos en slektning.

Men kommer ikke til å si til noen i familien at jeg skal møte han og ha sex med han!!! De i familien min er litt veldig strenge på å ha sex. De mener at man skal ha sex etter at man er gift

Jeg er jomfru, og det vet han. Har sagt til han at jeg er litt sånn nervøs og alt sånn, og det skjønner han. Så fortalte han om hans første gang. Sex for han betyr ingen følelser involvert. SÅ vi kommer bare til å være friends with benefits.

Jeg har veldig lyst til å møte han og ha sex med han! :sengekos:

Kan også stole på han, for har testet det ut. :lur:

Føler meg nokså trygg på han også!

Og jeg vi skal selvfølgelig bruke kondom!

- Hva synes dere om å møte en man har truffet på nettet for å ha sex?

- Gjorde dere det første gang med noen dere kjente eller ikke kjente? ONS?

eventuelt hvor gamle var dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 15, det er ulovlig.

Og btw, IKKE MØT HAM.

Skrevet

Ehhm.. Du er 15 år?

Skrevet

IKKE MØT HAN!!!!!

Skrevet

Ulovlig og veldig veldig dumt.

• Liker 1
Gjest Cecilia L
Skrevet

Uff... Ikke gjør det. Jeg blir oppriktig litt trist. Unge, fine jenta. Og ha sex for første gang med en gutt som mener at man ikke skal kombinere sex og følelser. Hva tenker du, da? Om dette med følelser? Jeg kan forstå at dette er spennende, men håper du tenker litt over konsekvensene. Vær så snill. :)

Skrevet (endret)

Hvorfor ønsker du å ha sex med han? Som du sier så er du jo jomfru, og han har i tillegg fortalt deg at han ikke legger noe følelser i sex. Hadde jeg vært deg ville jeg virkelig ventet til jeg fant en som både jeg følte noe for, og som følte noe for meg tilbake. Skal du ha sex, bare for å ha sex så finnes det masse tid til dette senere. Tenk heller på at dette blir din første gang.

Helt ærlig synes jeg han virker litt manipulerende siden han bruker mye tid på deg slik jeg forstod i innlegget, men i tillegg sier at sex ikke handler om følelser. Hver forsiktig med å få deg til å føle det på den måten, om du er på vei til å falle for han så virker det jo temmelig opplagt at han kun er opptatt av èn ting. Om du skal la han komme i mål eller ikke, er helt opp til deg. Mange 16-årige gutter bedriver sånne spill.

Endret av hederlig
Skrevet

Har møtt mange folk fra nettet, men aldri møtt dem for å ha sex med de. Jeg synes som oftest at det er litt kleint å møte nye folk, uansett hvor god kontakt jeg har med de på nettet, så kunne egentlig ikke tenkt meg å ha sex med de på et evnt. første møte.

Tror nok at hvis du møter han, så kommer du nok til å ombestemme deg når det gjelder sex.

Skrevet

Du vil angre. Spar deg til noen som har følelser for deg, og vice versa.

Gjest henriett3
Skrevet

Du vet sikkert at det er ulovlig å ha sex med en person under seksuell lavalder (16 år)

Det kan virke som om at dagens samfunn maner at jo mer erfaring, jo bedre, men jeg synes virkelig at du skal vente til du er 16 for din egen skyld. La denne gå. Du kommer til å få mange flere sjanser :)

Gjest MorAase
Skrevet

Ser ut som om TS har tenkt gjennom ting, da ser jeg ikke problemet.

Skrevet

Du kommer til å få følelser for han og ligge å grine hele natta i lang tid fordi alt han vil er å putte tut'n sin inni deg.

• Liker 2
Skrevet

Ja,jeg har tenkt gjennom en del ting.

Skal selvfølgelig ha med meg mobil og la den være på hele tida. Skal ha et bestemt tidspunkt jeg skal være hjemme igjen.

Jeg kommer ikke til å gjøre noe jeg ikke har lyst til, f.eks. analsex.

Jeg spurte han om "hvis jeg ikke ville gjøre det mer, om han sluttet da"

Han sa"ja selvfølgelig!"

Og hvis han driver å tvinge meg så blir det hans problem, for jeg kommer til å si ifra!

Jeg er egentlig ei veldig ansvarsfull jente. Men det høres kanskje ikke sånn ut her.

Jeg vet at jeg er under den seksuelle lavalder....

Skrevet

Vent til du blir 16 i det minste! Tenkt deg om jente

Skrevet

Hvorfor det? Bare en teit norsk lov som sier at man må være 16. Who cares?

Skrevet

Hvorfor det? Bare en teit norsk lov som sier at man må være 16. Who cares?

Seriøst?

Skrevet

Ja,jeg har tenkt gjennom en del ting.

Skal selvfølgelig ha med meg mobil og la den være på hele tida. Skal ha et bestemt tidspunkt jeg skal være hjemme igjen.

Jeg kommer ikke til å gjøre noe jeg ikke har lyst til, f.eks. analsex.

Jeg spurte han om "hvis jeg ikke ville gjøre det mer, om han sluttet da"

Han sa"ja selvfølgelig!"

Og hvis han driver å tvinge meg så blir det hans problem, for jeg kommer til å si ifra!

Jeg er egentlig ei veldig ansvarsfull jente. Men det høres kanskje ikke sånn ut her.

Jeg vet at jeg er under den seksuelle lavalder....

Tror du fortsatt på julenissen også? :kari:

• Liker 1
Skrevet

Nej, seff tror jeg ikke på julenissen :angry:

Ja, jeg vet at han bare er ute etter sex.

Skrevet

Nej, seff tror jeg ikke på julenissen :angry:

Ja, jeg vet at han bare er ute etter sex.

Hvorfor er du bare ute etter sex?

Skrevet

Han er sick deilig og alt sånn! Såe turn on!

Så har jeg veldig lyst på sex. Prøve det ut! Nysgjerrig på det. Vil utforske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...