Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Så lenge jeg kan huske har jeg hatt et slags hvitt dun over magen, brystet og ansiktet.. Hva kommer dette av? Kan det fjernes i ansiktet, eller vokser det da ut som hår?...

Nei, jeg er ikke undervektig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har hår overalt på huden (bortsett fra under føttene og i håndflatene). Noen har mer en andre. Det at du kaller det dun betyr bare at hårene er veldig tynne (og passe korte), men de er fremdeles hår. Du kan fjerne eller la være. Med samme metoder for oss som kaller det hår :)

Skrevet

Litt dun/tynne hår er helt normalt.

Hvorvidt du ønsker å fjerne det er selvsagt en personlig sak, mange føler seg bedre uten kroppshår.

Hvis du skal fjerne, anbefaler jeg voks eller epilator, evt laser. Unngå barbering da gjenveksten kan virke mer ubehagelig fordi de avkuttede hårene virker tykkere og stivere.

Skrevet

Jeg har litt dun mellom og rett over øyebrynene, og bruker en øyebrynskniv. Fås kjøpt på Vita.

Skrevet (endret)

Det er helt vanlig å ha dun over det meste av kroppen, og hvis du ser nøye på folk (spesielt jenter som bruker foundation) vil du se at folk flest har dun i ansiktet og. Det tryggest er egentlig å la det være i fred. Hvis du begynner å fjerne må du være forberedt på å fortsette med det.

Endret av Gjesten
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg fikk mitt dun fjernet med trå i hele ansiktet i egypt. Jeg bare lot store tålmodige tårer renne nedover for det var smertefullt.

Aldri hatt så nydelig hud som da. Og make-uppen har aldri sittet så pent!

Etter 2 uker var dunet tilbake, ikke noe hardere eller tykkere, bare vanlig dun...

Endret av Wonders
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...