Nuttery Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hei. Så lenge jeg kan huske har jeg hatt et slags hvitt dun over magen, brystet og ansiktet.. Hva kommer dette av? Kan det fjernes i ansiktet, eller vokser det da ut som hår?... Nei, jeg er ikke undervektig
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Alle har hår overalt på huden (bortsett fra under føttene og i håndflatene). Noen har mer en andre. Det at du kaller det dun betyr bare at hårene er veldig tynne (og passe korte), men de er fremdeles hår. Du kan fjerne eller la være. Med samme metoder for oss som kaller det hår
charlott Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Litt dun/tynne hår er helt normalt. Hvorvidt du ønsker å fjerne det er selvsagt en personlig sak, mange føler seg bedre uten kroppshår. Hvis du skal fjerne, anbefaler jeg voks eller epilator, evt laser. Unngå barbering da gjenveksten kan virke mer ubehagelig fordi de avkuttede hårene virker tykkere og stivere.
Stellia Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har litt dun mellom og rett over øyebrynene, og bruker en øyebrynskniv. Fås kjøpt på Vita.
Gjesten Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Det er helt vanlig å ha dun over det meste av kroppen, og hvis du ser nøye på folk (spesielt jenter som bruker foundation) vil du se at folk flest har dun i ansiktet og. Det tryggest er egentlig å la det være i fred. Hvis du begynner å fjerne må du være forberedt på å fortsette med det. Endret 26. oktober 2011 av Gjesten
Wonders Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 (endret) jeg fikk mitt dun fjernet med trå i hele ansiktet i egypt. Jeg bare lot store tålmodige tårer renne nedover for det var smertefullt. Aldri hatt så nydelig hud som da. Og make-uppen har aldri sittet så pent! Etter 2 uker var dunet tilbake, ikke noe hardere eller tykkere, bare vanlig dun... Endret 8. november 2011 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå