AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg er totalt buksejente, av og til kunne jeg ønske jeg brukte skjørt og kjoler mer. Det er jo helt vanlig, men likevel synes jeg det er vanskelig, akkurat som folk kan se på meg at jeg føler meg uvant å gå i kjole kontra bukse =) Uansett, idag var jeg en runde i byen og hadde ikke planer om å kjøpe noe. Jeg var inne på HM for å kjøpe singletter, og fikk øye på enkle kjoler i både svart og grått uten dilldall, kun normalt snitt og brede skuldre. Prøvde de og tenkte.. de koster bare 260 kr +, hvorfor ikke? Så jeg kjøpte et par gensere med lange armer som jeg prøvde samtidig... Jeg følte meg så vel! En hel enkel kjole, og det gjorde så mye for humøret mitt! Helt utrolig! Nå skal jeg ut på en fest på fredag og skal prøve å "kvinne" meg opp til å bruke en av dem da. Jeg føler meg skikkelig tøff =) Så, poenget med tråden: våg å prøve! selv om dere tenker det ikke passer dere. Ok, du kaster kanskje bort 250 kr ++ , men hvis det gir deg mer variasjon i klesstilen, du føler deg tøff og modig og pen! hvorfor ikke! I kveld føler jeg meg skikkelig flott! :D Jeg sitter faktisk med kjolen på nå for å bli mer vant til den før fredag! 7
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Har du link til den kjolen? Alltid på jakt etter enkle og pene kjoler... Ja, til kjole!
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #3 Skrevet 27. oktober 2011 Hei anonym, jeg finner den ikke på den norske HM siden! Jeg har kikket igjennom flere ganger. Den var evt helt svart eller grå, til knea, og kom med et tynt glatt belte rundt midjeområdet, som man også kan ta av. Ellers en bitteliten splitt bak nederst.
Gjest Solsmil Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Så bra:D Selv går jeg med kjole hver dag, har gjort det i mange år, og ville følt det på samme måten hvis jeg en dag skulle tatt på meg en bukse... Så jeg skjønner følelsen.
monkey Skrevet 30. oktober 2011 #5 Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke like enkelt for en kortvokst person å gå med kjole. jeg (165cm) elsker kjoler men føler meg uvel i dem. kjolene rekker med ned i huttiteia og får beina mine til å se så korte ut. =(
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #6 Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke like enkelt for en kortvokst person å gå med kjole. jeg (165cm) elsker kjoler men føler meg uvel i dem. kjolene rekker med ned i huttiteia og får beina mine til å se så korte ut. =( Det var vel ikke det TS heller sa? Bare en liten pep-talk om det å tørre å prøve seg frem. Ikke alle unntakene som finnes her i verden. Selv er jeg 167 og bruker ofte kjoler uten å føle det som et problem.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #7 Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke like enkelt for en kortvokst person å gå med kjole. jeg (165cm) elsker kjoler men føler meg uvel i dem. kjolene rekker med ned i huttiteia og får beina mine til å se så korte ut. =( Kortvokst?? Du er klar over at gjenomsnittshøyden på norske kvinner er 168?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #8 Skrevet 30. oktober 2011 Hvilke sko bruker dere til kjoler? Det er mitt problem.. Har skilegger, og det er kaldt ute nå. Vanskelig å finne sko som passer synes jeg..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #9 Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke like enkelt for en kortvokst person å gå med kjole. jeg (165cm) elsker kjoler men føler meg uvel i dem. kjolene rekker med ned i huttiteia og får beina mine til å se så korte ut. =( Hva snakker du om?? Jeg er 157, ja 157, og går kun med skjørt og kjoler (unntatt når jeg trener etc), og om jeg skal si det selv er jeg ganske så fin og feminin i dem! Du har antakeligvis ikke funnet noe som passer kroppsformen din.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #10 Skrevet 30. oktober 2011 det er ikke like enkelt for en kortvokst person å gå med kjole. jeg (165cm) elsker kjoler men føler meg uvel i dem. kjolene rekker med ned i huttiteia og får beina mine til å se så korte ut. =( Høres ikke riktig ut. Jeg er 181 og viser rumpa i de fleste kjolene den norske butikker har hatt de siste 3-4 årene. Min venninne på 1,58 kjøper kjoler i alle kjedebutikkene og har ennå ikke hatt en eneste som går til knærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå