AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hei!! Jeg lurer på om noen vet om det går ann å skjule at man er pålogget facebook? Før var det enkelt, men jeg får ikke til lenger. Jeg er ikke særlig aktiv der, men er innom en gang i ny og ne... Da popper det alltid opp flere som gjerne vil chatte, men jeg syns sånn småprating er så innmari kjedelig... Jeg er jo egentlig bare ute etter litt hjernedød avslapping...
Ananas. Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Trykk på chatlisten, velg "tannhjulet" oppe til høyre, og trykk på "avilable to chat", så forsvinner haken ved siden av - så skal det ikke synes at du er pålogget
Gjest D_flatmajor Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Trykk på chatlinjen, så det "tannhjulet" kommer opp, så tar du vekk "available to chat".
misstardipus Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 nede i venstre hjørne med chatten kan du velge om du skal stå som tilgjengelig for chat eller ikke tilgjengelig . Bare trykk på den tingen som ser ut som en stjerne så kommer det
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Jøssenavn, så enkelt det var da... Er da helt sikker på at jeg har trykt på den jeg da, men tydeligvis i et helt hjernedødt øyeblikk... Tusen tusen takk for hjelpa!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå