Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og jeg skal til varmere strøk om tre uker, og i den forbindelse har vi lyst til å kjøpe nye bikinier!

Men er det noen butikker som selger bikinier nå for tida? Nå er det jo stort sett høst/vintertøy de fleste steder, men det er jo mange som reiser bort i kalde måneder, så noen burde da ha noe?

Skjønner jo at det enkleste er å bestille på nett (og tar gjerne imot gode tips på nettbutikker som har bra bikinier), men vi vil helst prøve og se hva som ser finest ut. Litt dumt å bestille noe som ser superfint ut på bildet, men ikke passer oss når vi får dem.

Noen tips til et reisegira par? :skya::skya:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste undertøysbutikker har badetøy året rundt!

Skrevet

Har de? Så kult! Noen eksempler? Har sett på Triumph, og der var det veldig lite utvalg. Litt sånn at de hadde hengt det de ikke hadde fått solgt i en krok. Ellers har jeg foreløpig bare sett på klesbutikker, og der så det dårlig ut.

Skrevet (endret)

Hvor bor du da? Her i Trondheim er det She i Olav Tryggvasons gate som har best utvalg om vinteren. Om du bor i Oslo, så tror jeg i alle fall den undertøysbutikken på Steen og Strøm badetøy hele året (ellers er jeg ikke så god på shopping i Oslo). Men detta er jo desverre dyre butikker da :(

Change hadde fortsatt badetøy sist jeg var på shopping, men det begynner å bli en stund siden.

Endret av kanelsnurr
Skrevet

Bor i Oslo. Dumt det er så dyrt, da, men om det er det eneste jeg finner får jeg leve med det!

Noen som er kjent med Oslos undertøysbutikker?

Skrevet

på nett: H&M, timarco, ellos,

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

De har en butikk nede på Steen & Strøm som selger veldig kult badetøy fra blant annet et australsk merke. Husker dessverre ikke hva merket heter.

Edit: nå fant jeg ut av det. Merket heter Seafolly, og de har det på Lingerie Lounge på Steen &Strøm.

Ser også at de har det på en undertøysbutikk på Paleet.

Endret av Badabing

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...