Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingen ting, og er litt bekymret. Hadde el rundt 20 forige mnd (testa positivt på el test), og fikk mensen 12 dager etter det. Tror det var mensen i allefall, for den varte i ca 6 dager, men var en del mindre blod enn det pleier å være.

Den siste uken nå har jeg kjent smerter i underlivet, tror det er livmoren. Det kjennes ut som den er øm og av å til stikker det litt. Smertene kommer og går, men har ikke vondt når jeg trykker på magen eller noe. Ellers så hender det at jeg er litt kvalm, men ikke hver dag. Jeg har også fått mer utflod (sorry detaljene) men det virker som en liten "bombe" som kommer et par ganger om dagen, den er litt melkefarget og blank men lukter ikke vondt. Nok en litt "flau" detalj, jeg har fått hemoroider!!! (hatt det før men sikkert 10 år siden)

Har vært gravid før men mistet, og alle gangene har jeg fått ømme bryster og festeblødning, noe jeg ikke har denne gangen.

Det jeg er bekymret for er om jeg ikke er gravid, men at det kanskje er noe annet som feiler meg, noe som aner hva det kan være?

Jeg mista forige spire i juni og var på Ul, legen sa at det virka som kroppen ordet opp i det selv, og nevnte ingen ting om noe cyster eller noe slikt.

Har selv tenkt tanken på klamydia, men er i fast forhold og vet jeg ikke har det, om ikke mannen har vært på røverferd da!! :P

Skal ta en test til helgen, har ikke mulighet til det nå, og ringer lege over helgen om testen er negativ. Men tenker, søker, leser og lurer bare så fælt nå :)

Noen ide jenter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...