Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er alenemamma til en jente på snart 3 år. Fra januar 2011 frem til juli har jeg hatt en 53% stilling, da fikk jeg utbetalt ca 10 000 i måneden, fikk da ca 5000 i overgangsstønad hver måned (etter skatt) Nå har jeg fått meg en ny jobb, det er en 100% stilling å jeg kommer til å få utbetalt ca 17 000 i måneden (etter skatt) Har jeg da fortsatt rett på overgangsstønad eller faller den helt bort? Jeg var på NAV i dag for å gi beskjed om at jeg har fått meg jobb, å hun som satt bak skranken visste jo ingenting om overgangsstønad, tok bare i mot papirene mine å sendte en mail til forvaltnings kontoret, helt håpløst...

Er det noen som har litt peiling på dette? Prøver å lese inne på nav sin hjemmeside men forstår ikke så mye av det.. Greit om andre har samme erfaring :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er alenemamma til en jente på snart 3 år. Fra januar 2011 frem til juli har jeg hatt en 53% stilling, da fikk jeg utbetalt ca 10 000 i måneden, fikk da ca 5000 i overgangsstønad hver måned (etter skatt) Nå har jeg fått meg en ny jobb, det er en 100% stilling å jeg kommer til å få utbetalt ca 17 000 i måneden (etter skatt) Har jeg da fortsatt rett på overgangsstønad eller faller den helt bort? Jeg var på NAV i dag for å gi beskjed om at jeg har fått meg jobb, å hun som satt bak skranken visste jo ingenting om overgangsstønad, tok bare i mot papirene mine å sendte en mail til forvaltnings kontoret, helt håpløst...

Er det noen som har litt peiling på dette? Prøver å lese inne på nav sin hjemmeside men forstår ikke så mye av det.. Greit om andre har samme erfaring :-)

Hva er BRUTTOlønnen din?

• Liker 1
Skrevet

Hva er BRUTTOlønnen din?

På den nye jobben, ca 20 000

Skrevet

Se her: Link.

Forøvrig er det lite annet lokalkontoret kan gjøre med din overgangsstønad enn å ta i mot papirene du ville levere, og sende en beskjed til forvaltning om endring i din inntekt. Det er forvaltning som styrer utbetalingene, ikke lokalkontoret.

Skrevet

Jeg jobber i 100% stilling, får utbetalt ca.19600 i lønn og får allikevel ca.3900 i OS :) Skatter i skatteklasse 2 også da såklart :)

Skrevet

Jeg hadde lønnsinntekt på litt over 405000 i fjor, og fikk utbetalt 2800 kr/mnd i overgangsstønad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...