AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Jeg lurer på om noen kunne fortelle meg hvordan sukker.no fungerer i praksis (gratis medlemskap, oppstart, tekst man skriver, bilder, hva koster og hva er gratis, hvordan bruke det etc). Lite informasjon på nettsiden, synes jeg. På forhånd tusen takk :-)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Alt det du spør om står på Sukker.no Hvor står det informasjon om priser etc?
-Jiinxs- Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Sitter på jobb så jeg kan ikke sjekke det selv, men mener etter man har logget seg på, under en av menyene at det står 'medlemskap' eller noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Så jeg må bli medlem for å få ytterligere informasjon? Takk for at du svarer mens du er på jobb :-)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Hei! Jeg lurer på om noen kunne fortelle meg hvordan sukker.no fungerer i praksis (gratis medlemskap, oppstart, tekst man skriver, bilder, hva koster og hva er gratis, hvordan bruke det etc). Lite informasjon på nettsiden, synes jeg. På forhånd tusen takk :-) Det er gratis å bli medlem, men da kan du bare få og sende meldinger til betalende brukere. Hvis du kjøper supermedlemskap så kan du sende meldinger til alle, og alle kan sende til deg. Bilder er viktigst, gjerne flere fra ulike situasjoner. Hjelper å skrive en fornuftig tekst uten skrivefeil. Mange jenter klarer seg fint uten tekst i det hele tatt, men da får de sikkert en drøss med useriøse henvendelser. Bruk? Tja, send melding til de du synes er interessante. Hvis du er jente så får du sikkert nok av meldinger, men kanskje ikke av de du liker. Så det lønner seg nok uansett å være aktiv.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Det er gratis å bli medlem, men da kan du bare få og sende meldinger til betalende brukere. Hvis du kjøper supermedlemskap så kan du sende meldinger til alle, og alle kan sende til deg. Bilder er viktigst, gjerne flere fra ulike situasjoner. Hjelper å skrive en fornuftig tekst uten skrivefeil. Mange jenter klarer seg fint uten tekst i det hele tatt, men da får de sikkert en drøss med useriøse henvendelser. Bruk? Tja, send melding til de du synes er interessante. Hvis du er jente så får du sikkert nok av meldinger, men kanskje ikke av de du liker. Så det lønner seg nok uansett å være aktiv. Svarer man på spørsmålene, lager tekst, legger til bilder, samt får opp match ved å være gratis medlem? Lønner det seg å være supermedlem? Hva koster det? Jeg stusser litt ved at bilder ligger ute på nettet så alle kan se dem uansett om du er medlem eller ikke (kun profilbilde, men likevel). Kan man reservere seg mot dette?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #8 Skrevet 26. oktober 2011 Svarer man på spørsmålene, lager tekst, legger til bilder, samt får opp match ved å være gratis medlem? Lønner det seg å være supermedlem? Hva koster det? Jeg stusser litt ved at bilder ligger ute på nettet så alle kan se dem uansett om du er medlem eller ikke (kun profilbilde, men likevel). Kan man reservere seg mot dette? Man får alt det ved å være gratis medlem. Husker ikke hvor mye det er for supermedlemskap, har det selv så kan ikke se prisene akkurat nå. varier mellom 130 og 250 per mnd eller noe sånt. Blir fort billigere hvis man betaler for lengre tid av gangen. Lengste er 6 mnd, og da får man det billigst. Så er det 10% reduksjon i pris for hver fornyelse hvis man har på automatisk fornyelse. Man kan fint skru av funksjonen som gjør at andre enn medlemmer kan se profilbildet ditt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #9 Skrevet 26. oktober 2011 Det letteste er bare å lage en gratisbruker, så kan du få svar på alle spørsmålene du trenger. Man trenger ikke å legge ut hverken bilde eller profiltekst hvis man ikke ønsker selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå