sukker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har det litt ubehagelig om dagen. Hatt det slik siste uken. Jeg har noe som minner om mild halsbrann. Jeg er uvel/kvalm og svimmel, pluss vondt i hodet. Ingen av delene er kraftige, det er liksom akkurat sånn at jeg ikke kan glemme at det er der. hehe. Jeg er ikke syk heller.. Jeg er ikke gravid, er vel rundt eggløsning nå. Tester ikke etter eggløsning denne mnd, så kan ikke være helt sikker. Er det noen som har noen forslag til hva det kan være? Sluttet på pilla i august, kan det påvirke kroppen på denne måten?
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 det kan være forkjølelse. eller magesår. eller kreft. det kan være hva som helst, og den eneste som kan svare med sikkerhet på hva det kan være (om det ikke bedrer seg) - det er legen..
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 forøvrig ønsker jeg deg god bedring!
sukker Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2011 Jo takk for det :-) Jeg er ikke syk, jeg føler meg i allefall ikke syk. Om du skjønner:-) Tenkte å dra til legen om det ikke bedrer seg til neste uke. Ville bare høre her om noen hadde opplevd noe lignende i forbindelse med pille-slutt. Er så kjedelig å dra til legen når han bare sier at "det er bare sånn og sånn, ikke noe å gjøre med.." hehe
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 det kan jeg godt forstå, og det skal han jo ikke si. si at du krever å bli sjekket opp ordentlig, er ikke noe som bare er sånn (uten forklaring). det sa legen min også rett før jeg ble lagt inn på sykehuset i flere uker med en dødssykdom, var visst bare sånn, gadd ikke sjekke ordentlig, ingen forklaring osv. det det har jeg blitt nøye med at jeg ikke godtar igjen. men det er sikkert ikke noe farlig det du har altså, men greit å få bukt med det om det ikke gir seg.
Wanita Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Hormonelt kanskje? Jeg er nå i pp3 og har i de tre mnd uten prevansjon vært kvalm/uggen (og til tider litt svimmel) rundt eggløsning. Men for min del kan det jo være tilfeldigheter og, syns ikke jeg har vært lenge nok uten prvansjon til å si at jeg faktisk får det hver gang jeg har eggløsning
hittah Skrevet 29. oktober 2011 #7 Skrevet 29. oktober 2011 Jeg hadde mange av de samme "symptomene" for et par måneder siden. Tenkte at "nei faen heller om jeg gidder å håpe på noe" (Er nå i 20 pp, 23 år) og..... VIPS så kom den helv***** tanta... MEN kanskje DU er heldig denne gangen? LYKKE TIL!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå