koldbruna Skrevet 9. desember 2003 #21 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal arbeide i romjulen så da passer det seg ikke å drikke,og så er jeg jo gravid og heller ikke da drikker jeg. Hva min mann skal vet jeg ikke. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 10. desember 2003 #22 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har aldri vært vant til fester i julen, og jeg synes julen er en høytid for familien. Kanskje derfor jeg alltid har foretrukket å være hjemme i ro og mak også? Men jeg er nok litt uvanlig på det området, for jeg har skjønt at julefester er veldig vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2003 #23 Del Skrevet 10. desember 2003 "Må" vel ut eit par dagar, då alle gamle-vennene som er borte og studerer kjem heim Ellers kan eg vel kanskje satse på gløgg og julekos i nye leiligheten (sannsynligvis både for familie og venner, i tur og orden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 10. desember 2003 #24 Del Skrevet 10. desember 2003 Vi blir vel hjemme . Tar heller en tur ut etter jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. desember 2003 #25 Del Skrevet 10. desember 2003 Tror ikke jeg skal på byen, er ikke så glad i det lenger. Men kanskje en vennefest istedet, også fest på nyttårsaften selvfølgelig I romjula blir det nok mest familiekos og hjemmekos ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 10. desember 2003 #26 Del Skrevet 10. desember 2003 Før var vi alltid ute 2.juledag, men det orker jeg ikke mer. Det koster 100,- å komme inn på hvert sted, også er det så fullt at det holder. skal være med familie i romjula, samt at jeg kanskje skal prøve å komme meg en tur til bestvenninda mi som er i norge for julen. Også har kjærsten snakket om at vi kanskje skal ta oss en tur til hans familie i sverige. Men skal på Romjulsball med dansinga fjerdedag da!! Det blir gøy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #27 Del Skrevet 11. desember 2003 Går aldri ut på byen i romjulen - vi har ingen tradisjon for det. Blir masse hygge med familien istedenfor . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå