koldbruna Skrevet 9. desember 2003 #21 Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal arbeide i romjulen så da passer det seg ikke å drikke,og så er jeg jo gravid og heller ikke da drikker jeg. Hva min mann skal vet jeg ikke. Koldbruna
Tjorven Skrevet 10. desember 2003 #22 Skrevet 10. desember 2003 Jeg har aldri vært vant til fester i julen, og jeg synes julen er en høytid for familien. Kanskje derfor jeg alltid har foretrukket å være hjemme i ro og mak også? Men jeg er nok litt uvanlig på det området, for jeg har skjønt at julefester er veldig vanlig!
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2003 #23 Skrevet 10. desember 2003 "Må" vel ut eit par dagar, då alle gamle-vennene som er borte og studerer kjem heim Ellers kan eg vel kanskje satse på gløgg og julekos i nye leiligheten (sannsynligvis både for familie og venner, i tur og orden )
Nøste Skrevet 10. desember 2003 #24 Skrevet 10. desember 2003 Vi blir vel hjemme . Tar heller en tur ut etter jul
Soul Skrevet 10. desember 2003 #25 Skrevet 10. desember 2003 Tror ikke jeg skal på byen, er ikke så glad i det lenger. Men kanskje en vennefest istedet, også fest på nyttårsaften selvfølgelig I romjula blir det nok mest familiekos og hjemmekos ja.
aline Skrevet 10. desember 2003 #26 Skrevet 10. desember 2003 Før var vi alltid ute 2.juledag, men det orker jeg ikke mer. Det koster 100,- å komme inn på hvert sted, også er det så fullt at det holder. skal være med familie i romjula, samt at jeg kanskje skal prøve å komme meg en tur til bestvenninda mi som er i norge for julen. Også har kjærsten snakket om at vi kanskje skal ta oss en tur til hans familie i sverige. Men skal på Romjulsball med dansinga fjerdedag da!! Det blir gøy! :D
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #27 Skrevet 11. desember 2003 Går aldri ut på byen i romjulen - vi har ingen tradisjon for det. Blir masse hygge med familien istedenfor .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå