Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arbeide i romjulen så da passer det seg ikke å drikke,og så er jeg jo gravid og heller ikke da drikker jeg.

Hva min mann skal vet jeg ikke.

Koldbruna :nisse:

Skrevet

Jeg har aldri vært vant til fester i julen, og jeg synes julen er en høytid for familien. Kanskje derfor jeg alltid har foretrukket å være hjemme i ro og mak også? Men jeg er nok litt uvanlig på det området, for jeg har skjønt at julefester er veldig vanlig!

Skrevet

"Må" vel ut eit par dagar, då alle gamle-vennene som er borte og studerer kjem heim :) Ellers kan eg vel kanskje satse på gløgg og julekos i nye leiligheten (sannsynligvis både for familie og venner, i tur og orden :wink: )

Skrevet

Tror ikke jeg skal på byen, er ikke så glad i det lenger. Men kanskje en vennefest istedet, også fest på nyttårsaften selvfølgelig :wink: I romjula blir det nok mest familiekos og hjemmekos ja.

Skrevet

Før var vi alltid ute 2.juledag, men det orker jeg ikke mer. Det koster 100,- å komme inn på hvert sted, også er det så fullt at det holder.

skal være med familie i romjula, samt at jeg kanskje skal prøve å komme meg en tur til bestvenninda mi som er i norge for julen.

Også har kjærsten snakket om at vi kanskje skal ta oss en tur til hans familie i sverige.

Men skal på Romjulsball med dansinga fjerdedag da!!

Det blir gøy! :D

Skrevet

Går aldri ut på byen i romjulen - vi har ingen tradisjon for det. Blir masse hygge med familien istedenfor :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...