sirka Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Blir det mye ut på byen for dere i romjulen, eller er det familielivet som frister mest? Selv tar jeg nok et par runder på byen.. 2-3 juledag......
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Selv tar jeg nok et par runder på byen.. 2-3 juledag...... Ikke fritt for det, nei! Når man ikke har barn, er det ikke så mange andre å ta hensyn til.
sirka Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2003 Ikke fritt for det, nei! Når man ikke har barn, er det ikke så mange andre å ta hensyn til. Får benytte anledningen nå, så kan man sitte hjemme senere.....
starie Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Skal ut 2.juledag. Det er jo standard! :D
Arwen Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Fester lite i romjulen, mest familie"tragedier", men de ender jo ofte opp som fester de da...
Gjest Poirot Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Litt kanskej. Men 1 og 2 dag er familiedager med plenty av rødvin... :D
Gjest Dolphina Skrevet 8. desember 2003 #7 Skrevet 8. desember 2003 Blir vel 1.dag og 2.dag etter vi har vært på familiemiddag! Er alltid MASSE folk ute da!
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 Skal ikke på byen, men regner med at vi samler noen venner som vi ikke ser annet enn i julen og spretter en eller annen flaske.
*M* Skrevet 8. desember 2003 #11 Skrevet 8. desember 2003 Skal nok ut 3 juledag og kanskje en dag eller to til.
Gjest Madam Felle Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Hjemme og koser meg med familien i hele julen og nyttårshelgen.
Gjest Zalomine Skrevet 8. desember 2003 #13 Skrevet 8. desember 2003 Ikke fritt for det, nei! Når man ikke har barn, er det ikke så mange andre å ta hensyn til. Jo, familien! Jeg har ikke barn, men jeg har familie, nemlig. Uansett går jeg aldri ut resten av året, så hvorfor lide meg gjennom noe slikt i jula, neitakk da vil jeg kose meg. Men de få dagene jeg har med juleferie, så trenger jeg hvert et minutt, for å treffe litt slekt og familie. Det er det jula handler om for meg. Dessuten reiser vi videre til hans familie for å feire nyttår, så da er det enda litt mindre dager å ta av, og enda flere folk å besøke.... Nei, aldri om jeg finner på å gå ut i jula.
Snorkie Skrevet 9. desember 2003 #14 Skrevet 9. desember 2003 Synes det er mere kos med vennefester enn å gå ut i romjula. Blir vel en fest eller to, men det begrenser seg litt med små barn...
myagi Skrevet 9. desember 2003 #15 Skrevet 9. desember 2003 Jeg gikk ut lille julaften og 1. eller 2. juledag da jeg var yngre. I år har jeg dristet meg til å spørre Mr. Myagi om vi skal feste sammen med noen venner 1. dagen, men det ville han ikke. :evil:
Fakse Skrevet 9. desember 2003 #16 Skrevet 9. desember 2003 Går som regel ikke ut, men det er ofte vennefester i romjula. Folk som ellers bor andre steder er jo som regel hjemme da, og det er hyggelig å samles. For meg blir det feil å prioritere bare familie, vil prioritere venner også I år blir tida fra 20. desember til 2. juledag viet til familien, så etter det er det godt å møte vennene!
Gjest Zalomine Skrevet 9. desember 2003 #17 Skrevet 9. desember 2003 Problemet mitt ligger kanskje i mangelen på venner da.... For meg er familien viktig. Familien, det inkluderer besteforeldre, tanter onkler og søskenbarn i tillegg til mine nærmeste. Jeg ser dem bare noen få ganger i året, så det er naturlig for meg å prioritere disse. Få eller ingen venner i den delen av landet uansett, ingen jeg ønsker å møte i alle fall.
~sikka~ Skrevet 9. desember 2003 #18 Skrevet 9. desember 2003 Jeg går som regel ut på andre juledag - det er liksom fest-dagen i jula det. Vet ikke om jeg gidder i år, var artigere tidligere da vi var yngre.
Ronja Skrevet 9. desember 2003 #19 Skrevet 9. desember 2003 Ja, moro å dra ut i jula! Mye folk som er hjemme på besøk som jeg stort sett bare ser jul/påske og som jeg treffer ute.
Saeria Skrevet 9. desember 2003 #20 Skrevet 9. desember 2003 Nei. Skal ikke ut, men være i Haugesund hos mamma. Går ikke ut jeg, lenger. Er vel litt kjip sånn, men jeg liker det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå