Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mye ut på byen for dere i romjulen, eller er det familielivet som frister mest?

Selv tar jeg nok et par runder på byen.. 2-3 juledag......

Skrevet

Selv tar jeg nok et par runder på byen.. 2-3 juledag......

Ikke fritt for det, nei!

Når man ikke har barn, er det ikke så mange andre å ta hensyn til.

Skrevet

Ikke fritt for det, nei!

Får benytte anledningen nå, så kan man sitte hjemme senere..... :wink:

Skrevet

Skal ut 2.juledag. Det er jo standard! :D

Skrevet

Fester lite i romjulen, mest familie"tragedier", men de ender jo ofte opp som fester de da... :perebrus:

Skrevet

Litt kanskej.

Men 1 og 2 dag er familiedager med plenty av rødvin... :D

Gjest Dolphina
Skrevet

Blir vel 1.dag og 2.dag etter vi har vært på familiemiddag!

Er alltid MASSE folk ute da!;)

Skrevet

Skal ikke på byen, men regner med at vi samler noen venner som vi ikke ser annet enn i julen og spretter en eller annen flaske.

Skrevet

Ja, det blir 1-2 ganger ut i romjulen! :kul::perebrus:

Skrevet

Skal nok ut 3 juledag og kanskje en dag eller to til.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hjemme og koser meg med familien i hele julen og nyttårshelgen.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ikke fritt for det, nei!

Jo, familien!

Jeg har ikke barn, men jeg har familie, nemlig.

Uansett går jeg aldri ut resten av året, så hvorfor lide meg gjennom noe slikt i jula, neitakk da vil jeg kose meg.

Men de få dagene jeg har med juleferie, så trenger jeg hvert et minutt, for å treffe litt slekt og familie. Det er det jula handler om for meg. Dessuten reiser vi videre til hans familie for å feire nyttår, så da er det enda litt mindre dager å ta av, og enda flere folk å besøke....

Nei, aldri om jeg finner på å gå ut i jula.

Skrevet

Synes det er mere kos med vennefester enn å gå ut i romjula. Blir vel en fest eller to, men det begrenser seg litt med små barn...

Skrevet

Jeg gikk ut lille julaften og 1. eller 2. juledag da jeg var yngre.

I år har jeg dristet meg til å spørre Mr. Myagi om vi skal feste sammen med noen venner 1. dagen, men det ville han ikke. :evil:

Annonse
Skrevet

Går som regel ikke ut, men det er ofte vennefester i romjula. Folk som ellers bor andre steder er jo som regel hjemme da, og det er hyggelig å samles. For meg blir det feil å prioritere bare familie, vil prioritere venner også :) I år blir tida fra 20. desember til 2. juledag viet til familien, så etter det er det godt å møte vennene!

Gjest Zalomine
Skrevet

Problemet mitt ligger kanskje i mangelen på venner da....

For meg er familien viktig. Familien, det inkluderer besteforeldre, tanter onkler og søskenbarn i tillegg til mine nærmeste. Jeg ser dem bare noen få ganger i året, så det er naturlig for meg å prioritere disse. Få eller ingen venner i den delen av landet uansett, ingen jeg ønsker å møte i alle fall.

Skrevet

Jeg går som regel ut på andre juledag - det er liksom fest-dagen i jula det. Vet ikke om jeg gidder i år, var artigere tidligere da vi var yngre.

Skrevet

Ja, moro å dra ut i jula! Mye folk som er hjemme på besøk som jeg stort sett bare ser jul/påske og som jeg treffer ute. :hoppe:

Skrevet

Nei. Skal ikke ut, men være i Haugesund hos mamma. Går ikke ut jeg, lenger. Er vel litt kjip sånn, men jeg liker det ikke. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...