Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg prøvde en annen side som het mammanett men fikk bare sure å grinette svar så da prøver jeg heller her..

Jeg og typen min lurer noe fælt da. jeg sluttet på p pillene for 1 og en halv måned siden ca.

vi har helt siden da prøvd ca hver dag med å lage en liten spire..

Vi har bestilt tester men de har ikke kommet enda.. Så derfor vil jeg gjerne ha noen råd eller noen som så har opplevd dette selv ?

jeg er ei ung jente under 20 årene. Jeg har hatt oppblåst mage, masse luft i magen, noe stikkinger i nedre del av magen og vert veldig hissig har jeg fått høre. Jeg føler at magen min har blitt smålig større ? Kanskje grunnet luft i magen. Smålig trøtt å hadde i går litt stikking i magen.. ( Unskyld for rett ut snakk) :P Men i går fikk jeg blødninger. det var helt rent blod.. det skiftet litt om samme dag til litt rosa og brunaktig. Samme sag igjen til helt rosa og rødt.. Kan ikke si det er så mye men litt. Jeg har det enda idag og det skifter sånn om hele tiden idag også. men mest rødt å rosa idag.. Kan jeg være gravid eller er det vanelig mens ? jeg pleier å ha kjempe smerter med mens uten p pillene men har ingen mens smerter ? Håper på svar, tar til meg alt som er å gleder meg til testene kommer.! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig kan du være gravid. Du kan også ikke være gravid. En av dem er det uansett.

Er fine svar kun svar som sier: ja du er nok gravid?

• Liker 6
Skrevet

Du får like sure svar her, for vi kan faktisk ikke vite det. Du må ta en test.

• Liker 8
Skrevet

Du får like sure svar her, for vi kan faktisk ikke vite det. Du må ta en test.

Jeg spør om det er noen som har hatt det samme å er gravide .. syns det er dorlig gjort å få frekke svar tilbake da..

Skrevet

selvfølgelig kan du være gravid. Du kan også ikke være gravid. En av dem er det uansett.

Er fine svar kun svar som sier: ja du er nok gravid?

Nei så klart ikke.. Men frekke svar vil jeg ikke høre..

bare om noen har opplevd dette før å har vert gravide..

Skrevet

Jamen vi kan jo ikke vite det? Du kan være gravid, og du kan også ikke være gravid. Noen opplever blødning når de er gravide, for andre er blødning vanlig menstruasjon og de er altså ikke gravide. Vi kan ikke vite hva som gjelder deg.

• Liker 3
Skrevet

Ja, mange har opplevd dette. Men mange av de var også ikke gravide.

Så da har du : enten er du gravid eller så er du ikke gravid. Så enkelt, men likevel så vanskelig å forstå for noen.

• Liker 3
Skrevet

[quote name=Tina :)' timestamp='1319630113' post='9913610]

Nei så klart ikke.. Men frekke svar vil jeg ikke høre..

bare om noen har opplevd dette før å har vert gravide..

• Liker 2
Skrevet

[quote name=Tina :)' timestamp='1319630061' post='9913604]

Jeg spør om det er noen som har hatt det samme å er gravide .. syns det er dorlig gjort å få frekke svar tilbake da..

• Liker 7
Skrevet

Ja, mange har opplevd dette. Men mange av de var også ikke gravide.

Så da har du : enten er du gravid eller så er du ikke gravid. Så enkelt, men likevel så vanskelig å forstå for noen.

okei, tusen takk :)

Skrevet

kan du ikke bare reise på apoteket å kjøpe en test da, hvis du ikke vil vente til du har fått de testene du har bestillt?

om du er gravid eller ei, er det kun en test som kan svare på. jeg kjente igjen fler av symtomene der, men de kommer riktignok under mens, og jeg har aldri vært gravid. så det blir veldig vansklig å svare på.

Skrevet

kan du ikke bare reise på apoteket å kjøpe en test da, hvis du ikke vil vente til du har fått de testene du har bestillt?

om du er gravid eller ei, er det kun en test som kan svare på. jeg kjente igjen fler av symtomene der, men de kommer riktignok under mens, og jeg har aldri vært gravid. så det blir veldig vansklig å svare på.

Ja men jeg venter nok heller på de testene , grunnen til at jeg tenkte jeg kunne melde meg inn her er fordi jeg har sett så mange bra svar å folkene virker hyggelige.. Å folk spør om nesten akkurat det samme som meg å får bra svar mens jeg fikk bare frekt så..

men ja skal vente på testen.

Skrevet

Ja men jeg venter nok heller på de testene , grunnen til at jeg tenkte jeg kunne melde meg inn her er fordi jeg har sett så mange bra svar å folkene virker hyggelige.. Å folk spør om nesten akkurat det samme som meg å får bra svar mens jeg fikk bare frekt så..

men ja skal vente på testen.

syntes du det svaret du siterte der var frekt? det var nå i alle fall aldri min intensjon.. må ikke være så sensitiv, selv om jeg ser jo at du har fått et svar eller to som er skrevet av en person/personer som sikkert var litt oppgitt. :ler: (men det er et spørsmål som er umulig å svare på som går igjen flere ganger i uka). :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt det sånn som deg og var ikke gravid - trengte ikke å ta test heller, da jeg ikke hadde grunn til å tro at jeg var gravid på noen måte.

Grunnen til at folk blir litt grinete av "kan jeg være gravid-traåder" er at vi umulig kan vite detog fordi det tar noen få minutter å kjøpe en test på apotek eller butikk. Det blir det samme som å spørre: Jeg har litt vondt i hodet i dag - tror dere jeg får influensa?

Ellers så får dere ha lykke til med prøvingen! :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt det sånn som deg og var ikke gravid - trengte ikke å ta test heller, da jeg ikke hadde grunn til å tro at jeg var gravid på noen måte.

Grunnen til at folk blir litt grinete av "kan jeg være gravid-traåder" er at vi umulig kan vite detog fordi det tar noen få minutter å kjøpe en test på apotek eller butikk. Det blir det samme som å spørre: Jeg har litt vondt i hodet i dag - tror dere jeg får influensa?

Ellers så får dere ha lykke til med prøvingen! :)

Tusen takk :)

Skrevet

syntes du det svaret du siterte der var frekt? det var nå i alle fall aldri min intensjon.. må ikke være så sensitiv, selv om jeg ser jo at du har fått et svar eller to som er skrevet av en person/personer som sikkert var litt oppgitt. :ler: (men det er et spørsmål som er umulig å svare på som går igjen flere ganger i uka). :gjeiper:

Neiok. men om folk skal være så frekke så kan de heller la vær å skrive da..

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette høres ut som mensen. Festeblødning er bare litt blod, og stopper med en gang. Men du må ta en test for å være sikker. :)

Skrevet

Tøysete å svare hvis man ikke har noe ordentlig svar. Aldri skjønt hvorfor man gidder det. Men men.. Meg om det :)

Hvor lenge har du gått på piller da? Ikke sikkert du har kommet inn i regelmessige sykluser hvis det bare er 1 1/2 mnd siden du sluttet på pilla. Man opplever gjerne litt "rare" blødninger etter pilleslutt, og kroppen oppfører seg annerledes fordi du nå produserer egne hormoner.

Veldig mange tror de er gravide rett etter pilleslutt. Kroppen kan lure deg, men det kan selvfølgelig hende du er en av de heldige som raskt har blitt gravid :)

Jeg trodde jeg var gravid opptil flere ganger etter jeg sluttet på pilla. Ømme bryster, stikk i magen, trøtt osv. Var bare tøys for min del... Tok ett år, og nå er jeg 13 uker på vei! :)

Lykke til da!

• Liker 1
Skrevet

Tøysete å svare hvis man ikke har noe ordentlig svar. Aldri skjønt hvorfor man gidder det. Men men.. Meg om det :)

Hvor lenge har du gått på piller da? Ikke sikkert du har kommet inn i regelmessige sykluser hvis det bare er 1 1/2 mnd siden du sluttet på pilla. Man opplever gjerne litt "rare" blødninger etter pilleslutt, og kroppen oppfører seg annerledes fordi du nå produserer egne hormoner.

Veldig mange tror de er gravide rett etter pilleslutt. Kroppen kan lure deg, men det kan selvfølgelig hende du er en av de heldige som raskt har blitt gravid :)

Jeg trodde jeg var gravid opptil flere ganger etter jeg sluttet på pilla. Ømme bryster, stikk i magen, trøtt osv. Var bare tøys for min del... Tok ett år, og nå er jeg 13 uker på vei! :)

Lykke til da!

Ja, men det er likevel sant. Uansett hvor mye vi sitter her og pjatter kan, kan ikke så spiller det ingen rolle. Enten får TS høye forhåpninger til å teste og tester negativt og blir skuffa, eller så blir hun glad. Det er jo sant, er det ikke?

• Liker 1
Skrevet

Ja, men det er likevel sant. Uansett hvor mye vi sitter her og pjatter kan, kan ikke så spiller det ingen rolle. Enten får TS høye forhåpninger til å teste og tester negativt og blir skuffa, eller så blir hun glad. Det er jo sant, er det ikke?

Alle (t.o.m TS) vet at det kun er en test som kan gi 100% svar. Ikke dermed sagt at man ikke er nyskjerrig på om noen kjenner seg igjen i symptomene osv. Å være fersk prøver er utrolig spennende! :)

Så lenge man holder seg innenfor forumets regler, så fortjener ingen å få så mange unødvendige og spydige svar. Et forum er jo til for å dele erfaringer, stille spørsmål osv.

Vis meg gjerne lista over hvilke spørsmål som er riktige og gale?? Siden den tydeligvis eksisterer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...