Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer altså på hvor lenge man holder seg helt glatt etter at man har fått foretatt underlivsvoksing?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaaa.. ikke så lenge - ei uke kanskje før hårene begynner å titte frem igjen. Til gjengjeld tar det ganske lang tid før de begynner å gjøre særlig mye av seg - jeg vokser meg etter omtrent fem til seks uker.

Skrevet

mhm. Pluss at etterhvert vil du oppleve at hårene som vokser ut blir mye tynnere, mykere og mindre synlig. Har selv tatt brasiliansk i flere år, og kan anbefale det på det sterkeste. Er du i Oslo-området bør du prøve Afrodite-klinikken, de er veldig flinke der! :)

Skrevet

Jepp - det er et viktig poeng - at de blir svekket av å bli rykket opp med rota hele tiden :ler:

Hårene blir tynnere, lysere og mykere for min del. Har også vokset i mange år og syns det er veldig greit.

Skrevet

Pingle :ler:

Når det gjelder hårnapping...ja :sjenert:

Skrevet

Det er *litt* mindre smertefullt og *litt* mer effektivt å vokse seg enn å nappe med pinsett ;)

Skrevet

*holder meg unna begge deler*... ;)

Skrevet

Det er *litt* mindre smertefullt og *litt* mer effektivt å vokse seg enn å nappe med pinsett ;)

LITT :overrasket:

Voksing er jo strengt tatt ikke veldig ille i det hele tatt - ubehag i to sekund pr ritsj - og masse glede av det etterpå :nigo:

Skrevet

psssjjj, den der smerten er veldig overvurdert altså! Det er ikke i det heletatt så vondt som folk skal ha det til. Uansett er det overstått på få minutter, det tåler faktisk de aller fleste! ;D

Skrevet

Tusen takk for alle svar! :)

Blir det litt ømt og vondt i timene etterpå, forresten? Kjæresten min kommer tilbake fra utenlandsopphold i neste uke, og det er kanskje best å få det gjort dagen før han kommer hjem, og ikke på selve dagen?

Skrevet

Det er definitivt lurt å gjøre det dagen før - og kanskje to dager før om det er aller første gang. Det blir ømt ;)

• Liker 1
Skrevet

Får dere fjernet hårene innenfor kjønnsleppene, om dere skjønner? ;)

Skrevet

Får dere fjernet hårene innenfor kjønnsleppene, om dere skjønner? ;)

Selvsagt - brasiliansk tar alt.

Skrevet

Selvsagt - brasiliansk tar alt.

dette må jeg prøve ut når jeg flytter til oslo :jepp:

Skrevet

Hvor mye koster det? Og blir alt borte fra første gang? Og må man helst "spare" litt først?

Skrevet

Hvor mye koster det? Og blir alt borte fra første gang? Og må man helst "spare" litt først?

Du bør ha en halv cm langt hår og ja alt bli vekk ( i allefall tilsynelatende, men om du har barbert før så er det ganske sikkert noe hår som kommer ut igjen fortere enn det andre - hår vokser i ulikt tempo).

Hva det koster er vel ulikt fra sted til sted. Der jeg går er det rundt 450 kroner - andre steder sikkert noe annet. Google brasisiansk voksing, oslo og jeg hva du får.

Skrevet

Hvis du er redd for smerte (som meg) så er sukkervoks MYE bedre enn vanlig. Vanlig voks tar med huden også, det gjør ikke sukkervoks :)

• Liker 1
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=31

Kan ikke si noe om hvor lenge det går hør hårene kommer igjen.

Jeg har akkurat tatt min første brasilianske og det var mye bedre enn jeg fryktet. Tok riktignok smertestillende krem, men det var relativt fort gjort.

Jeg hadde grodd håret mye lenger enn hva som var nødvendig...ble trimmet grundig først.

Synes opplegget m/ stillinger etc var litt pinlig, men det er nok en vanesak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...