Gå til innhold

magisk tenkning

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har oppheng på magisk tenkning og religiøse teorier som får meg til å føle meg HELT merkelig, jeg kan tolke alt mulig rart som at xen min kjøpte to ostepopposer til å bety at han er schizofren, spaltet og har en dårlig personlighet og en god, og at han har vært utro etc, isommer trodde jeg han var djevelen etter å ha suttet i rom med han hvor det var tykk marihunaatåke, jeg ble helt livredd og måtte bruke to timer på å roe meg ned. problemet er a jjeeg også er singel, så jeg får ikke roet emg ned siden jeg ikke har noen fornuftig mann å støtte meg til:( igår skjedde dette med djevelen igjen, jeg trodde at en jeg kjenner litt er djevelssen- dette er SLITSOMT!!!!!!!!!!!!!!ejg prøver å meditere for å roe meg ned men det er vanskelig. noen som har råd eller tips??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få mye oppmerksomhet i de kristne miljøene her til lands. Eller hvis du fantaserer om spøkelser så vet jeg at alternativbevegelsen elsker slike hysteriske kvinnfolk.

Men om du virkelig trenger hjelp så bør du kontakte fagfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk hjelp, fastlege kan være et godt sted å begynne. Du bør også for all del holde deg unna marihuana ol, det kan være en utløsende faktor for personlighetsforstyrrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker alternativbevegelsen, det er mye mellom himmel og jord som det heter her i verden, og det er VELDIG BRa at det finnes mennekser som kan føre spøkelser/negtive eneriger som ikke har forsonet seg med sin død over på den andre siden, til lyset,det skal vi vere takknemlige for. jeg tror dessuten alle religioner vil det samme i sin essens. jeg er klar over selv at jeg har et problem, men ovennevnte problemer har ikke så mye med "alternativbevegelsen" å gjøre, det som er problemet med nettopp alle religioner er når folk blir fanatiske og hysteriske, jeg er ikke hysterisk, men jeg har opplevet mange ting oppigjennom livet som ikke kan forklares utifra "dagens fysikk og vitenskap" . så det så. noe vondt, noe godt. men takk for svar, jeg syns det hjelper å sette tankene sine ned på trykk som det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg har oppsøkt psykolog, som er veldig flink med sånne som meg, men takk for at dere svarte:):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevet mange ting oppigjennom livet som ikke kan forklares utifra "dagens fysikk og vitenskap" .

Hva kan det forklares utifra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har opplevet mange ting oppigjennom livet som ikke kan forklares utifra "dagens fysikk og vitenskap".

Jeg tviler på at "fysikk og vitenskap" er ditt sterkeste felt, så hvordan kan du være så sikker på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som angst.

Angsten kobles sammen med det du allerede tror på, det er ikke uvanlig å være redd for djevelen.

Angst er heller ikke uvanlig blandt mennesker, 25% av oss alle opplever det i løpet av livet.

Du kan lese deg opp på fenomenet, en grei start er f eks her:

Dette er noe alle psykologer er gode på.

Lykke til :)

Endret av Gentle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...