AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har litt forskjellige meninger om denne videoen. På en side syns jeg moren er veldig flink til å støtte barna sine og få dem til å føle at de kan være seg selv, men på den annen side så syns jeg at det blir neste som om hun vil at sønnen skal være skikkelig femi og at hun kanskje har hatt litt å gjøre med hvordan han oppfører seg. Hva syns dere? Jeg kan foresten også ligge til at jeg er selv lesbisk og at jeg fullt støtter mennesker for den de er, men jeg føler kanskje her at moren virkelig spiller på det at gutten hennes er veldig femi.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Så ikke ut som hun tvang han til noe som helst og han koser seg så jeg synes det virket helt greit jeg.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Så ikke ut som hun tvang han til noe som helst og han koser seg så jeg synes det virket helt greit jeg. TS her. Jeg tror ikke det er noe tvang, meg jeg føler at hun introduserer denne "diva" stilen til han. Han liker det så det er jo greit, men de sa aldri når han fikk denne interessen. Kom det av seg selv? Fikk han "gutte" leker når han var mindre? Det kan godt være at moren har gitt han dukker og kroner siden dag en.
Gjesten Skrevet 26. oktober 2011 #4 Skrevet 26. oktober 2011 Det blir jo litt som den "princess boy"-gutten. Jeg synes det er bra at foreldrene lar barna være seg selv, det er alt for fort gjort å prøve å styre barna inn i "riktige" kjønnsroller.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #5 Skrevet 26. oktober 2011 Men man kan jo "styre" barna i den motsatte retningen enn andre barn. I alle fall hvis moren har lyst på en spesiell diva-gutt.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 TS her. Jeg tror ikke det er noe tvang, meg jeg føler at hun introduserer denne "diva" stilen til han. Han liker det så det er jo greit, men de sa aldri når han fikk denne interessen. Kom det av seg selv? Fikk han "gutte" leker når han var mindre? Det kan godt være at moren har gitt han dukker og kroner siden dag en. Det kan like gjerne hende at det kom av seg selv som at hun introduserte det for han, så jeg ser ingen grunn til å legge seg opp i det og ser ikke noe galt i det videoen viser.
Brukernavn Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg så denne episoden, og denne gutten her er jo født til dette da. Her er det ingen tvang eller styring, og da synes jeg det er helt greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå