Gå til innhold

Honning i te


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kaffekopp: Jeg drikker så og si honningte daglig; gjerne med 2 spiseskjeer jeg da :sjenert:

Så lenge det er utskeielsen en har i en ellers sunn hverdag så skal det ikke ha noe å si. Har iallefall ikke utgjort noe negativt på meg :kaffekopp::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror absolutt ikke litt honning i teen daglig er usunt. Det hender jeg bruker honning, men jeg drikker den faktisk heller uten noen ting. Det er en vanesak, men begynner man å drikke teen sin "bar" opplever man etter hvert at man smaker mer av selve teen, og nå synes jeg det er bedre enn søtsmaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt ikke litt honning i teen daglig er usunt. Det hender jeg bruker honning, men jeg drikker den faktisk heller uten noen ting. Det er en vanesak, men begynner man å drikke teen sin "bar" opplever man etter hvert at man smaker mer av selve teen, og nå synes jeg det er bedre enn søtsmaken.

Det sier pappa også. Klarer ikke venne med til kun te smaken jeg da... Men, skal gi det en sjans! To uker gir jeg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Æææ, jeg drikker fort 4-5 kopper te med honning i om dagen.. :sjenert: har alltid trodd at det er kjempesunt og bakteriehemmende..men leste et sted at når man putter honning i varm te mister den all effekten.. ? Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...