Miss Marple Skrevet 8. desember 2003 #1 Skrevet 8. desember 2003 Jeg tenkte jeg skulle gi min kjære mor en brent cd til jul med musikk hun liker, kanskje også litt nytt. Var vanskeligere enn først antatt...Kan noen hjelpe meg? Hun liker typisk Leonard Cohen, Simon&Garfunkel, Josh Gorban o.l.
Livets datter Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 Secret Garden? Jan Werner? Bruce Springsteen? R.E.M?
Iselilja Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Enig med Livets Datter. Kjøp The Best of REM:)
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #4 Skrevet 8. desember 2003 Kjøp Julian Berntsen sin geniale Waffy Town til henne! Eller brenn den, kanskje sammen med Sondre Lerche - det kommer mye god musikk fra Bergen for tiden!
m_h Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Jan werner tror jeg kommer til å slå ann..moren min elsker han..hehe.. :o
Gjest gloria Skrevet 9. desember 2003 #7 Skrevet 9. desember 2003 Lisa Ekdal??? Moren min liker i alle fall hennes sanger..
Suzy Skrevet 9. desember 2003 #8 Skrevet 9. desember 2003 Janis Ian og Cat Stevens!!!!!! Perfekte presanger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå