origin Skrevet 26. oktober 2011 #1 Skrevet 26. oktober 2011 tenkte å kjøpe meg en nyere mobil enn den jeg har idag, sony ericsson k850i. Tenkte på sony ericsson elm virker som et bra valg til å være en mobil under 1000 kr. Noen med erfaringer med den mobilen?
Rainbow90 Skrevet 26. oktober 2011 #2 Skrevet 26. oktober 2011 Har hatt min i 1,5 år, noe som er ny rekord for en av mine mobiler. Har mistet den utallige ganger, i gulvet, bakken, snø, gjørme osv. Mye brukt, både sms og samtaler. Fungerer like godt enda.
Mayah Skrevet 26. oktober 2011 #3 Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har den i svart, hatt den siden april. For min del er den veldig bra, da jeg ville ha en mobiltelefon som var god å skrive meldinger på og enkel å ringe med (er ikke helt venn med touch- og smarttelefoner ennå ) Så hvis du kun vil ha en fin, enkel mobil til å skrive på og ringe med, kanskje spille noen småspill og for å ha vekkerklokke, så er det absolutt en grei telefon. Kan også si at den føles veldig lett i hånda. Har også mista den en del ganger i gulvet, men det har gått helt fint.
origin Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) har egentlig lyst på se arc men ser alm som et godt alternativ:) Endret 26. oktober 2011 av origin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå