Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler en del på feelunique selv, men så har jeg sett det har blitt skrevet flere plasser her inne at de ikke sender det og det produktet til Norge. Stemmer dette? Isåfall noen som vet hvilke merker/produkter som ikke kan shippes hit?

Vet at hårspray på sånn aerosol(?)-bokser ikke kan sendes, men er det flere ting? Leste bla. her at de ikke sender den MorrocanOil-oljen..

Står det evnt på siden hvilke produkter det gjelder?

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

De sender ikke L`occitane shampoen min heller :tristbla:

Skrevet

De sender ikke L`occitane shampoen min heller :tristbla:

Sender de ingen l'occitane produkter? Hvorfor er det egentlig sånn at de ikke shipper enkelte merker/ting?:S

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Sender de ingen l'occitane produkter? Hvorfor er det egentlig sånn at de ikke shipper enkelte merker/ting?:S

Da jeg var innom i sommer så var det bare den shampoen jeg skulle ha som de ikke sendte, de andre typene av L`Occitane sendte de. Jeg har ikke anelse om hvorfor.

Skrevet

Da jeg var innom i sommer så var det bare den shampoen jeg skulle ha som de ikke sendte, de andre typene av L`Occitane sendte de. Jeg har ikke anelse om hvorfor.

Merkelig.. Men får du beskjed om dette når du skal betale da eller?

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Merkelig.. Men får du beskjed om dette når du skal betale da eller?

Ja

Skrevet

Strawberrynet sender L'Occitane, så dere kan jo sjekke om de har det dere trenger der. Men skynd dere før de legger moms på prisene sine (vet ikke når).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...