Lutetium 71 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Del Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var brennsikker på at det var fake, men ekspertisen sier det ikke er det. Se selv. Forresten noen som vet hvem denne Henrik Magnus Ulriksen er? Prøvd å google, men finner ikke noen blogg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. oktober 2011 #2 Del Skrevet 25. oktober 2011 Kanskje det er bare meg men syns den skyen så nesten lik ut i hele snutten..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Del Skrevet 25. oktober 2011 Om dette er reelt, er det jo et skikkelig kult fenomen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Kanskje det er bare meg men syns den skyen så nesten lik ut i hele snutten..... Mesteparten, ja. Men det er ett lite område der som ser ut til å skifte form på ett øyeblikk, for så å skifte tilbake igjen. Virkelig rart. Det er beskrevet på siden der hvor du må se. HER skal du titte. Samme mann har lagt ut ett videoopptak til, av samme fenomen Endret 26. oktober 2011 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå