Gå til innhold

Han sjekker meg først opp, men vil ikke ha sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kjent for å være en playboy. Jeg har alltid likt han og visst om han i mange år . Men ikke tatt han så seriøst. Aldri tenkt at han ønsker forhold i det hele tatt. Har alltid tenkt at han bare vil ha sex. Jeg vet han alltid har likt meg. Og jeg han. Og vi har hatt flere ONS for mange år siden. Etter mange år treffer jeg han igjen.Og kjemien og tonen er like bra, kanskje bedre : ) Jeg synes det er greit nok nå, om han bare vil ha sex. Er jo det jeg vil ha selv nå. . For pr dags dato er jeg kanskje ikke klar for noe superseriøst forhold selv,jeg må ta meg tid til å ordne opp i ting fra forrige forhold før jeg hopper inn i noe nytt forhold. Ønsker å ha han som elsker. Gjerne fast elsker. Tror vi passer bra sammen slik. Jeg er veldig tennt på han, noe han vet. Jeg viste han stor interesse for sex veldig tidlig. Ja på 2 første treff. Men han bremser liksom. Prøver han å gi meg et bedre inntrykk av seg selv og virke seriøs nå ? Vise at han har forandret seg og ikke er " playboy" lengre ? Hvorfor er han ikke mer ivrig etter å ha sex med meg ? Når det er han som har lagt seg etter meg og sjekket meg opp ? Når jeg viser tydelig at jeg er villig og interesert i sex med han ? Kan han plutselig ha blitt seriøs og ønsker indirekte å fortelle meg. At hans interesse for meg er seriøs. Siden han unngår å ha sex med meg,enda han vet jeg VIL .??? Frustrerende. Skjønner ikke hva han holder på med...

Før var han lett å få til sengs ....he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kjent for å være en playboy. Jeg har alltid likt han og visst om han i mange år . Men ikke tatt han så seriøst. Aldri tenkt at han ønsker forhold i det hele tatt. Har alltid tenkt at han bare vil ha sex. Jeg vet han alltid har likt meg. Og jeg han. Og vi har hatt flere ONS for mange år siden. Etter mange år treffer jeg han igjen.Og kjemien og tonen er like bra, kanskje bedre : ) Jeg synes det er greit nok nå, om han bare vil ha sex. Er jo det jeg vil ha selv nå. . For pr dags dato er jeg kanskje ikke klar for noe superseriøst forhold selv,jeg må ta meg tid til å ordne opp i ting fra forrige forhold før jeg hopper inn i noe nytt forhold. Ønsker å ha han som elsker. Gjerne fast elsker. Tror vi passer bra sammen slik. Jeg er veldig tennt på han, noe han vet. Jeg viste han stor interesse for sex veldig tidlig. Ja på 2 første treff. Men han bremser liksom. Prøver han å gi meg et bedre inntrykk av seg selv og virke seriøs nå ? Vise at han har forandret seg og ikke er " playboy" lengre ? Hvorfor er han ikke mer ivrig etter å ha sex med meg ? Når det er han som har lagt seg etter meg og sjekket meg opp ? Når jeg viser tydelig at jeg er villig og interesert i sex med han ? Kan han plutselig ha blitt seriøs og ønsker indirekte å fortelle meg. At hans interesse for meg er seriøs. Siden han unngår å ha sex med meg,enda han vet jeg VIL .??? Frustrerende. Skjønner ikke hva han holder på med...

Trenger svar fra menn ? Hvorfor tror dere han oppfører seg slik nå plutselig ?

Skrevet

Normale mannfolk liker ikke billige kvinnfolk.

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Normale mannfolk liker ikke billige kvinnfolk.

Hvem er disse normale mannfolka, og hva kjennetegner billige kvinnfolk?

Skrevet

Kanskje han er interessert i noe mer med deg - noen menn blir redde(!) når det skjer, etter årevis med sex uten dypere følelser forbinder de ikke sex med faktisk å bry seg. Så står de der og aner ikke hvordan de skal takle det...

Skrevet

hva kjennetegner billige kvinnfolk?

First price merkelappen, mind you billige kvinnfolk er akkurat like gode som de dyre kvinnfolka

Skrevet

Hvem er disse normale mannfolka,

Mannfolk som har blitt voksne og ikke må ut på fylla hver helg.

og hva kjennetegner billige kvinnfolk?

Kvinnfolk som må ut på fylla hver helg og/eller ligger med det meste som ser deres vei.

• Liker 1
Skrevet

Kan skyldes mye rart, men uansett hva det er kan det ikke skyves under en stol at mannen generelt tenner mest på utfordringen jakten på fitta gir, så når byttet legger seg ned for å bli tatt uten å ikke engang late som det skal flykte ødelegger det hele spillet og jegeren begynner å lete etter et mere interessant bytte. :)

Har du forresten 310 tusen innlegg! Respect

Skrevet

Mennesker er forskjellige og vi skal respektere det og egne valg.

Liker ikke ordet "billig" om mennesker, men på en måte er det mening med det.

Etter og ha sett kvinner og menn i despo action etter sex ukritisk lurer jeg faktisk på intigritet og refleksjon..

Slik er jeg, og jeg har gått uten noe i hvertfall 5 år. Samtidig, hvem gir meg rett til å dømme?

Skrevet

Mennesker er forskjellige og vi skal respektere det og egne valg.

Liker ikke ordet "billig" om mennesker, men på en måte er det mening med det.

Etter og ha sett kvinner og menn i despo action etter sex ukritisk lurer jeg faktisk på intigritet og refleksjon..

Slik er jeg, og jeg har gått uten noe i hvertfall 5 år. Samtidig, hvem gir meg rett til å dømme?

Hvem har tatt ifra deg retten til å dømme?

Du kan faktisk mene akkurat hva du vil.

Skrevet

Hvem har tatt ifra deg retten til å dømme?

Du kan faktisk mene akkurat hva du vil.

Vi er alle mennesker, og skal respektere at vi er forskjellige. Lett å sette meg høyere enn andre, men har ingen rett til det fordi andre har ulike valg enn meg. Det gjelder alle, også de mest klokeste av oss.

Skrevet

Vi er alle mennesker, og skal respektere at vi er forskjellige. Lett å sette meg høyere enn andre, men har ingen rett til det fordi andre har ulike valg enn meg. Det gjelder alle, også de mest klokeste av oss.

Tja, det er mye man må akseptere i dette livet og denne verden, men respektere er noe helt annet.

Og jeg respekterer ingen oppførsel som jeg ikke er enig i. Selv om jeg altså må akseptere det; så lenge det ikke har noe med meg å gjøre.

Skrevet

Tja, det er mye man må akseptere i dette livet og denne verden, men respektere er noe helt annet.

Og jeg respekterer ingen oppførsel som jeg ikke er enig i. Selv om jeg altså må akseptere det; så lenge det ikke har noe med meg å gjøre.

Neivel,men hva er det av intigritet da, du vet godt at vi mennesker er utrustet forskjellig.

Skrevet (endret)

Neivel,men hva er det av intigritet da, du vet godt at vi mennesker er utrustet forskjellig.

Ja, og så ...?

Du mener f.eks at jeg skal respektere billige kvinner fordi at ...?

Fordi at de ikke har bedre vett, er unge og dumme osv.

Klart jeg vet at ungdom har formildende omstendigheter, men det har ingenting med min respekt å gjøre. Min respekt får bare folk som oppfører seg etter forventning.

Eller kanskje jeg skulle respektere mannfolk som voldtar, eller som helseslår og raner eldre mennesker?

Fordi de ikke er like meg? Sånn ser ikke jeg på det.

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, og så ...?

Du mener f.eks at jeg skal respektere billige kvinner fordi at ...?

Fordi at de ikke har bedre vett, er unge og dumme osv.

Klart jeg vet at ungdom har formildende omstendigheter, men det har ingenting med min respekt å gjøre. Min respekt får bare folk som oppfører seg etter forventning.

Eller kanskje jeg skulle respektere mannfolk som voldtar, eller som helseslår og raner eldre mennesker?

Fordi de ikke er like meg? Sånn ser ikke jeg på det.

Går ikke på det, jeg vet at det "ligger mer bak " enn kun være "billig", derfor er det greit å kunne skille mellom handling og person.

Skrevet

Går ikke på det, jeg vet at det "ligger mer bak " enn kun være "billig", derfor er det greit å kunne skille mellom handling og person.

Og hvordan mener du at man kan skille mellom handling og person?

Det er nemlig alltid en person som foretar en handling.

Skrevet

Og hvordan mener du at man kan skille mellom handling og person?

Det er nemlig alltid en person som foretar en handling.

I min jobb må jeg være profesjonell og kunne skille mellom person og handling, å dømme andre ut fra handling er ikke noe jeg trakter etter, slik er det bare.

Skrevet

I mine øyne er det å være billig når man gir noe (sex) for mindre enn man ønsker tilbake (forhold, kjærlighet, trygghet, respekt).

Dersom man gir sex kun for å få sex tilbake, så er man ikke billig - man er rett og slett en person som er glad i sex.

Skrevet

I mine øyne er det å være billig når man gir noe (sex) for mindre enn man ønsker tilbake (forhold, kjærlighet, trygghet, respekt).

Dersom man gir sex kun for å få sex tilbake, så er man ikke billig - man er rett og slett en person som er glad i sex.

Uansett må man tenke på hvilket inntrykk det kan gi andre.

Skrevet

I min jobb må jeg være profesjonell og kunne skille mellom person og handling, å dømme andre ut fra handling er ikke noe jeg trakter etter, slik er det bare.

En særdeles farlig innstilling du har i mine øyne.

Alle må være ansvarlige for egne handlinger. Hvis vi ser bort ifra barn under 10 år.

Og klarer man ikke å være ansvarlig for egne handlinger, så må det være samfunnets oppgave å sørge for at slike individer ikke er til skade for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...