AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg skal ha gynekologtime hos Smestadgynekologene snart. Dum som jeg er trodde jeg dette befant seg på Smestad, men da jeg sjekke adressen som stod på innkallingen min, stod det Oscarsgate 20. Altså midt i Oslo sentrum. Plutselig ble jeg litt paranoid. Er det dit jeg skal, eller kan de ha et hovedkontor eller noe der som de sender ut brev fra? Og hvis det er der, er det i så fall godt merket hvor jeg skal ringe på, eventuelt gå inn? Det er jo et kjempebygg. Jeg har altså (for dere som ikke forstod det) angst, og er livredd for å gå feil eller drite meg ut, for det takler jeg ikke i det hele tatt. Så om noen kunne hjelpe en stakkars tulling, hadde jeg satt pris på det
Fanta Exotic Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg var der engang, og da gikk jeg av på Smestad T-bane. Da kunne jeg se svært skilt SMEDSTADGYNEKOLOGENE med engang jeg gikk av, og det var kjempelett og finne frem. Det begynner å bli noen år siden, kanskje de har flytttet?
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 TS her. Takk for raskt svar! Jeg sjekket litt på nett, og det ser ut som om det er i Oscarsgate faktisk. Men nå når du sa det, ble jeg litt usikker. Noen andre som vet? Jeg lurer også på dette med ringe på og sånn. Leste at det var i 6. etg., men må jeg ringe på først? Og er det mulig å gå seg bort i det bygget? (Vet jeg er litt patetisk, men angsten lammer meg litt. Jeg er nødt til å være 100% forberedt på sånne her ting).
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 De har flyttet. Var der på GU i fjor. Kunne parkere rett utenfor, det ligger noen få meter inn fra Hegdehaugsveien. Så vidt jeg huser må du ringe på nede. Det var rimelig godt skiltet, mener jeg å huske. Hadde ihvertfall ingen problemer med å skjønne hvor jeg skulle. Ta heisen opp i 6. etg., så er du der.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Lykke til TS! Kan du ikke fortelle hvordan det var og hvem du var til? Jeg har tenkt å dra dit selv, men har GU-skrekk!
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 De har flyttet. Var der på GU i fjor. Kunne parkere rett utenfor, det ligger noen få meter inn fra Hegdehaugsveien. Så vidt jeg huser må du ringe på nede. Det var rimelig godt skiltet, mener jeg å huske. Hadde ihvertfall ingen problemer med å skjønne hvor jeg skulle. Ta heisen opp i 6. etg., så er du der. Tusen takk, dette hjalp veldig Lykke til TS! Kan du ikke fortelle hvordan det var og hvem du var til? Jeg har tenkt å dra dit selv, men har GU-skrekk! Takk! Jeg skal si fra hvordan det går, men jeg har ikke time før helt i slutten av måneden, så du må nok vente litt
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #7 Skrevet 31. oktober 2011 TS her. Da har jeg vært der, var hos Ove Mortensen. Han var kjempehyggelig, mild og behagelig. Det hele var fullstendig uproblematisk, jeg følte meg helt komfortabel. Jeg anbefaler ham på det varmeste, jeg skal i alle fall aldri gå noe annet sted!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå