Gjest Meg Skrevet 8. desember 2003 #2 Skrevet 8. desember 2003 jeg må være utrolig naiv :o Blir helt satt ut av at det finnes slike mennesker!
manji Skrevet 8. desember 2003 #3 Skrevet 8. desember 2003 Mulig jeg er kynisk av meg. Men jeg reagerte ikke på det. Overrasket meg... men jeg reagerte ikke noe spesielt på det. Men mannen har tydeligvis some issues.
Chantique Skrevet 8. desember 2003 #5 Skrevet 8. desember 2003 Det overassker meg faktisk ikke at det finnes kannibaler i dag.
Irka Skrevet 8. desember 2003 #6 Skrevet 8. desember 2003 Er det mulig! :o Fyren må jo være splitte pine gal! :x Jeg fikk nesten lyst til å si: "Steng han inne et sted og kast nøkkelen.", men slikt sier man jo ikke...
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2003 #8 Skrevet 8. desember 2003 Starie, jeg synes signaturen din var uvanlig passende... :D </off-topic>
Saeria Skrevet 8. desember 2003 #10 Skrevet 8. desember 2003 Ble ikke kvalm, men lurer i stedet på hva som forgår oppe i det lille hodet hans. :klø:
Lenemor Skrevet 8. desember 2003 #12 Skrevet 8. desember 2003 Utrolig! Trodde ikke at det gikk an jeg da.
aniqa Skrevet 9. desember 2003 #13 Skrevet 9. desember 2003 Det som undrer meg mest er mennesker som svarer på hans noget spesielle annonse på internett............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå