Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

? :)

Jeg har det løst, men håret blir ofte sånn som det selv vil da.

Har bl.a. en kvervel i bakhodet som liksom deler seg og håret står til hver sin kant, så kan nesten aldri ha håret løst om dagen hvis jeg har sovet en natt først.

Men hvis jeg vasker det først på dagen så kan jeg ha det løst samme dag fordi jeg selv kan fikse det til å ligge rett.

Men umulig å få det fint dagen etterpå uten å vaske det igjen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det alltid løst, men så har jeg ikke akkurat samme problemet som deg, selv om det kan være noe uregjerlig om morgenen.

Hva med å flette håret i en stor flette før du legger deg? Da unngår du at håret deler seg.

Skrevet

Jeg har det løst, og knoter noe helt forferdelig i søvne, så våkner ofte opp med tidenes morrasveis.

• Liker 1
Skrevet

Flette eller i en topp! :)

• Liker 1
Skrevet

Løst eller flettet.

Gjest Survival
Skrevet

Alltid flette. Vasker håret på kvelden og fletter det etterpå for å få krøller og mer volum neste morgen.

Skrevet

Jeg har surret et SATENGdynetrekk rundt puta mi slik at halve øverste delen er dekka av glatt sateng. Før slet jeg med hår som så jævlig ut om morgenen fordi jeg gned det ned i putevar, laken, dyne og whatnot. Nå glir håret pent rundt oppå der hele natta, og ser perfekt ut neste morgen. Og godt å ligge å er det i grunn også. :) Har LANGT hår, så her holdt det ikke bare med selve putetrekket..

Skrevet

50% av tiden: Løst

50% av tiden: I fletter for å få krøller neste dag

Har perioder hvor jeg fletter det hver natt, og perioder hvor jeg har det løst hver natt.

Skrevet

Stort sett så fletter jeg det, en sjelden gang er håret løst.

Skrevet

Løst, men håret mitt er såppas glatt at det ikke er nødvendig å gre det når jeg står opp:)

Gjest Consensio
Skrevet

Flette. Kan ikke ha noe annet om natta.

Har jeg det løst så får jeg så mye floker at jeg mister enorme mengder med hår (mister også hår pga sykdom og derfor hjelper det ikke akkurat)

Har jeg det i hestehale, knute eller lignende så får jeg vondt i hodet når jeg våkner siden strikken/knuta har presset mot hodet mitt. Vanskelig å forklare.

Så flette blir eneste alternative for at det skal holde seg fint. Ellers må jeg vaske håret om morgenen, og det kan jeg ikke hver dag. Vasker det kanskje 2 ganger i uka bare

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har det i en topp på hodet eller i en hestehale.

• Liker 1
Gjest shirelle
Skrevet

stort sett i en topp på hodet, det er så langt, og jeg orker ikke ha det på puta, på en måte.. Liker å ha det vekk fra ansiktet og hud når jeg sover. Hvis jeg skal noe spesielt dagen etter hvor jeg vil ha slett hår så sover jeg med det løst

Skrevet

Har det som regel løst. Har ganske glatt hår, så våkner aldri med floker heldigvis.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har det helt løst. Håret mitt er jo irriterende rett uansett om jeg børster det eller ei...

Skrevet

Har hatt det løst i det siste for jeg har hørt at det skal slite mindre på håret enn om man har det i strikk?! Jeg går jo stort sett med strikk resten av dagen for jeg føler det hele tiden henger iveien..

Gjest Consensio
Skrevet

Har hatt det løst i det siste for jeg har hørt at det skal slite mindre på håret enn om man har det i strikk?! Jeg går jo stort sett med strikk resten av dagen for jeg føler det hele tiden henger iveien..

Jeg har kjempelangt og tykt hår, har det i strikk (oftest da flette) om natten, og nesten alltid i strikk på dagtid. Klipper meg kanskje en gang hvert 3. år, bruker aldri kurer osv uten at håret mitt er slitt, så jeg tror det er stor forskjell på hår.

Så om man har hår som ikke slites så lett så kan man jo fint bruke strikk døgnet rundt. Hår som slites lett må man være litt mer obs på

Skrevet

Jeg har alltid håret løst ... og så vasker jeg det alltid om morgenen når jeg dusjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...