AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Sliter med at det havner så mye hår nedi sluken i badekaret, og da må vi "bryte" opp badekaret og renske hele greia... Er det noen her som har noen gode forslag til noe vi kan legge oppi badekaret slik at håret samles der i plassen for nedi røret..? Visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg, men håper dere skjønner hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Ja! Jeg har kjøpt, på Chlas Olson, en sånn liten plastgreie som legges i sluket. Det samler opp hår og andre ulumskheter. Det er hull i det slik at vann renner gjennom, det blir på en måte som en sil. Så bare løfter du det opp etterpå, og hiver rusket Veldig praktisk.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Du får kjøpt en sil som du kan legge i sluket og der samler alt håret seg. Anbefaler deg en i metall for den er tyngre enn en i plast. Sjekk hos Clas Ohlson ellers så får du kjøpt hos en VVS-butikk.
Hoppetaujenta Skrevet 30. oktober 2011 #4 Skrevet 30. oktober 2011 ...og har du ikke det for hånden vil en liten "klump" med stålull gjøre akkurat samme nytten. Jeg har prøvd og det funker fint. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå