AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg møtte en for noen uker siden på en uteplass sammen med kusina mi. Hun ble interessert i han mens jeg selv hadde øyne for kompisen hans. Jeg holdt kontakten med begge, men var interessert i kompisen. Snakket med han som kusina mi likte og på facebook, og fant ut han var ganske kjekk å snakke med. Fant også ut at min veninne var felles venn med han, noe som var litt morsomt. En uke etter jeg møtte de gikk jeg og veninna mi på vors hos han, der jeg var bestemt på å prøve meg på kompisen hans siden det var han jeg likte. I løpet av kvelden endte jeg opp hos han(kompisen) på nach. Endte opp med å sove over hos han, vi rota litt, men ikke noe mer. Etterpå ble det skikkelig kleint mellom oss, og jeg snakket ikke så mye mer med han. Han andre derimot holdt jeg kontakten med og var invitert til han på bursdagsfest. På bursdagsfesten ignorerte jeg han som jeg hadde vært interessert i å holdt meg med veninnen min, og ble kjent med mange nye. Senere på kvelden var vi på et utested, og da endte jeg opp med å rote med han bursdagen var for, som jeg egentlig ikke var interessert i. Jeg ble med han igjen og det ledet selvfølgelig til noe mer.. Etter det skjedde tenkte jeg at nei, nå har jeg virkelig gjort noe dumt, men han oppførte seg helt ok neste dag, vi lå lenge å bare koste og snakket i sengen og jeg hjalp han med å rydde etter festen. Da jeg skulle gå sa han at vi skulle ringes. Typisk, sant. Men han virket oppriktig. Uansett så reiste jeg hjem en tur den uken å vi holdt kontakten over sms og facebook. Det var som oftest jeg som måtte ta kontakt, men når vi snakket sammen flørtet vi og hadde gode samtaler. Da jeg kom hjem igjen prøvde jeg å ringe han en dag. Han tok ikke telefonen, men sa vi kunne ringest neste dag. Han ringte faktisk, men jeg fikk ikke tatt den, og telefonen hans døde etterpå. Han forklarte det på facebook, og sa vi kunne ringest neste dag om telefonen hans fungerte da. Han ringte ikke, men jeg gjorde ingenting jeg heller i tilfelle det virket som om jeg maste på ham. Da jeg neste dag ikke hørte noe fra han heller sendte jeg en casual melding der jeg spurte om han skulle ut i helgen. Da fikk jeg heller et ganske uinteressant svar tilbake. Han sa han ikke skulle ut, men han spurte ikke om jeg skulle ut noe han pleide å gjøre. Jeg ble litt skuffet og forvirret av dette og bestemte meg for å la han være, helt til neste dag da jeg skulle ut, og drakk litt for mye og neste dag hadde jeg visst klart å ringe han 6 ganger... Ble skikkelig flau over det, og snakka med venninnen min som kjente han, da fikk jeg vite at det ikke var så lenge siden eksen hans flyttet ut. Hun var i forsvaret så hun pendlet en del. Problemet er at jeg ikke vet akkurat når de gjorde det slutt offisielt. Men de var ikke sammen da jeg møtte han første gangen. Jeg sendte han en melding på facebook noen dager etterpå og beklaget meg for å ha ringt han osv, og at jeg følte det hadde blitt en klein stemning mellom oss, og at jeg ble litt betatt av han, men at jeg var over det nå(kanskje litt dumt siden jeg tydligvis ikke er over han enda) og om vi kunne gå tilbake til å bare være venner igjen. Jeg fikk svar senere at ja, we're good uten at det virket som om han ville snakke mer. Jeg liker han veldig godt, og jeg følte vi hadde en god kontakt, men jeg er redd at det som skjedde mellom oss har ødelagt alt sammen og at det ikke blir som det var igjen... Hva gjør jeg nå? venter jeg med å ta kontakt med han igjen, eller skal jeg bare late som ingenting og bare glemme han? Håper ikke dette ble for forvirrende :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Vet det ble litt mye, og jeg er ikke verdens beste til å formulere meg, men er litt skuffet og stresset over at han og jeg ikke har det slik vi hadde det lenger. Jeg vil ikke være for pågående, men jeg vil heller ikke miste kontakten med han. Så det jeg lurer på er om jeg skal la han være eller vente litt med å ta kontakt? Jeg er jo interessert i han, men tror ikke han liker meg på samme måte.
womenwomen Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg møtte en for noen uker siden på en uteplass sammen med kusina mi. Hun ble interessert i han mens jeg selv hadde øyne for kompisen hans. Jeg holdt kontakten med begge, men var interessert i kompisen. Snakket med han som kusina mi likte og på facebook, og fant ut han var ganske kjekk å snakke med. Fant også ut at min veninne var felles venn med han, noe som var litt morsomt. En uke etter jeg møtte de gikk jeg og veninna mi på vors hos han, der jeg var bestemt på å prøve meg på kompisen hans siden det var han jeg likte. I løpet av kvelden endte jeg opp hos han(kompisen) på nach. Endte opp med å sove over hos han, vi rota litt, men ikke noe mer. Etterpå ble det skikkelig kleint mellom oss, og jeg snakket ikke så mye mer med han. Han andre derimot holdt jeg kontakten med og var invitert til han på bursdagsfest. På bursdagsfesten ignorerte jeg han som jeg hadde vært interessert i å holdt meg med veninnen min, og ble kjent med mange nye. Senere på kvelden var vi på et utested, og da endte jeg opp med å rote med han bursdagen var for, som jeg egentlig ikke var interessert i. Jeg ble med han igjen og det ledet selvfølgelig til noe mer.. Etter det skjedde tenkte jeg at nei, nå har jeg virkelig gjort noe dumt, men han oppførte seg helt ok neste dag, vi lå lenge å bare koste og snakket i sengen og jeg hjalp han med å rydde etter festen. Da jeg skulle gå sa han at vi skulle ringes. Typisk, sant. Men han virket oppriktig. Uansett så reiste jeg hjem en tur den uken å vi holdt kontakten over sms og facebook. Det var som oftest jeg som måtte ta kontakt, men når vi snakket sammen flørtet vi og hadde gode samtaler. Da jeg kom hjem igjen prøvde jeg å ringe han en dag. Han tok ikke telefonen, men sa vi kunne ringest neste dag. Han ringte faktisk, men jeg fikk ikke tatt den, og telefonen hans døde etterpå. Han forklarte det på facebook, og sa vi kunne ringest neste dag om telefonen hans fungerte da. Han ringte ikke, men jeg gjorde ingenting jeg heller i tilfelle det virket som om jeg maste på ham. Da jeg neste dag ikke hørte noe fra han heller sendte jeg en casual melding der jeg spurte om han skulle ut i helgen. Da fikk jeg heller et ganske uinteressant svar tilbake. Han sa han ikke skulle ut, men han spurte ikke om jeg skulle ut noe han pleide å gjøre. Jeg ble litt skuffet og forvirret av dette og bestemte meg for å la han være, helt til neste dag da jeg skulle ut, og drakk litt for mye og neste dag hadde jeg visst klart å ringe han 6 ganger... Ble skikkelig flau over det, og snakka med venninnen min som kjente han, da fikk jeg vite at det ikke var så lenge siden eksen hans flyttet ut. Hun var i forsvaret så hun pendlet en del. Problemet er at jeg ikke vet akkurat når de gjorde det slutt offisielt. Men de var ikke sammen da jeg møtte han første gangen. Jeg sendte han en melding på facebook noen dager etterpå og beklaget meg for å ha ringt han osv, og at jeg følte det hadde blitt en klein stemning mellom oss, og at jeg ble litt betatt av han, men at jeg var over det nå(kanskje litt dumt siden jeg tydligvis ikke er over han enda) og om vi kunne gå tilbake til å bare være venner igjen. Jeg fikk svar senere at ja, we're good uten at det virket som om han ville snakke mer. Jeg liker han veldig godt, og jeg følte vi hadde en god kontakt, men jeg er redd at det som skjedde mellom oss har ødelagt alt sammen og at det ikke blir som det var igjen... Hva gjør jeg nå? venter jeg med å ta kontakt med han igjen, eller skal jeg bare late som ingenting og bare glemme han? Håper ikke dette ble for forvirrende :gjeiper: Tviler på han er interesert i deg nå , ETTER at du rotet med han andre og havnet til sengs sansynligvis.I tillegg ignorerte du han etter å ha rotet med han. Gå vidre og glem han. Du har oppført deg dumt.Og sansynligvis ødelagt dine sjangser der . Hvis du var oppriktig interesert i han , skulle du ikke ha rotet med han andre kort tid etterpå...Hvem vil ha en som oppfører seg så useriøst og som en flyfille ? Ingen tror jeg. Lær deg å oppføre deg ORDENTLIG...heretter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Nei, nei, uff nå har jeg skrevet det feil. Gutt nr 1 var han jeg opprinnelig var interessert i, gutt nr 2 var han jeg ikke likte egentlig, men som kusinen min var interessert i. Jeg prøvde meg på gutt nr 1, og det ble kleint mellom oss etter det, og vi snakket ikke sammen etterpå. Gutt nr 2 var han jeg var med ca 2 uker etterpå på bursdagen hans(gutt nr 2) vi var på en uteplass, vi hadde det gøy. Ingen av oss, iallefall ikke jeg hadde forventet å ende opp å kline med han, og jeg var egentlig litt i mot å gå noe lenger og. Jeg er ikke stolt over det jeg gjorde, og angret på det etterpå. Tror jeg gjorde det litt fordi jeg så gutt nr 1 rote med en annen jente, men fikk vite han var litt player før det skjedde. Men det som skjedde mellom meg og gutt nr 2 var mest på hans intiativ.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Du sa til ham du var over ham, du vil fremstå som en desperat tulling om du kontakter ham igjen og sier du IKKE er det. Ikke kontakt ham, men vær hyggelig og imøtekommende dersom du treffer ham tilfeldig. Slik det er nå, virker det som han ikke var helt enig med seg selv, og du ble litt pushy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå