lilletuss87 Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 jeg sitter her å skriver en liste over hva jeg skal kjøpe og hvem jeg skal kjøpe til.. men vi kan ikke komme på noe å gi til besteforeldre... hva skal man gi til de som har alt? noen som har noen gode forslag?? alt av forslag tas i mot med stor takk
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 jeg sitter her å skriver en liste over hva jeg skal kjøpe og hvem jeg skal kjøpe til.. men vi kan ikke komme på noe å gi til besteforeldre... hva skal man gi til de som har alt? noen som har noen gode forslag?? alt av forslag tas i mot med stor takk gi gavekort på noe. spa eller noe.
Havbris Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 jeg sitter her å skriver en liste over hva jeg skal kjøpe og hvem jeg skal kjøpe til.. men vi kan ikke komme på noe å gi til besteforeldre... hva skal man gi til de som har alt? noen som har noen gode forslag?? alt av forslag tas i mot med stor takk Gaver som kan spises eller drikkes er ofte kjærkomment siden dette kan være folk som har mer enn nok av ting og tang! Lag til en kurv som kan fylles med ting som dere vet at de liker. Eller lag glass med marmelade, sild, chutney etc? 1
Serenity88 Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Alltid mange av barnebarna som lager fotokalendere (men jeg orker ikke det, da de allerede får 3 av dem...at de fortsatt gidder? Anyways...) Har funnet en del bilder fra oppveksten til oss barnebarna som jeg skal scanne og lage fotobok ut av siden besteforeldrene våre begynner å bli skrale Ellers er vel en god cognac eller flaske vin et godt sted å starte? Bokelskere? For et par år siden ga jeg en leselykt man kan henge på boken til bestefaren min (ser dårlig) og den bruker han fortsatt! Kurv med god mat og drikke, stearinlys og servietter? Hjemmelaget julegodt? Endret 25. oktober 2011 av Serenity88
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Vi gir forbruksvarer som såpe, shampo, balsam, fuktighetskrem ol. En gang ga vi en kurv med kaffe, sjokolade, ost og vin
CathFoto Skrevet 26. oktober 2011 #6 Skrevet 26. oktober 2011 Matkurv har vi gitt noen ganger. Kjøpt spekemat fra www.pølsemannen.no og supplert med vin, hjemmelagede cookies og konfekt. Ellers fikk farmor tykt ullpledd i fjor med brodert farmor på, og i år blir det tøfler.
Paprica Skrevet 26. oktober 2011 #7 Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Dette har jeg kjøpt til bestemor de siste årene: Duftlys/lyslykt, litt dyre såper og kremer, hjemmesydd brødkurv i Stelton-stil, skjerf. Andre forslag: likør, håndklær eller sengetøy, bytte ut slitt kjøkkenutstyr (kan være alt fra kaffetrakter til bestikk, sjekk litt i skuffene hvis du har mulighet), hansker eller tøfler, musikk, kunst (vi kjøpte en liten skulptur til hagen til en eldre slektning for en stund siden - slo an som bare det), eller gå sammen med flere hvis dere er mange barnebarn og kjøp billetter til en tur med hurtigruta. Endret 26. oktober 2011 av Paprica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå