Gjest helenehøi Skrevet 25. oktober 2011 #1 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hei Mine foreldre har vært gift i 25 år nå, og vi skal ha stor fest med familie og venner. Jeg og søsknene mine skal skrive hver vår tale, som vi skal holde sammen. Jeg har aldri holdt noen tale før, og aner ikke hvor jeg skal begynne. Jeg tenkte å kanskje basere talen på et fint ordtak om ekteskap/kjærlighet!? Noen som har noen forslag eller innspill? Alt settes pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 25. oktober 2011 #2 Del Skrevet 25. oktober 2011 Hva med å lage en litt artig Powerpoint? Jeg har gjort det i mange selskaper, og har funnet bilder og motiver som det er lett å snakke på. Hentet også annet billedstoff som kunne være morsomme illustrasjoner osv osv. Her er det bare fantasien som begrenser! Legg på lydfiler, videsnutter etc. Taler er hyggelig, men hvis du ikke er vant med det så kan det bli litt kleint. Ordtak/dikt kan være en fin innfallsvinskel. Lag en liste over alt du assosierer med jubilantene, hent inn bilder som illutrasjoner og få igang litt latter. Det er flott å feire at folk har vært gift i 25 år og da skal dere tillate dere å ha det moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå