Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på en ting..

hva svarer man hvis feks en jente sier ting som: du er søt du, så fin kropp du har osv.

hva skal man liksom svare til en jente som gir komplimenter? ting man bør unngå å si? takk ville jo vært normalt... men virker som man er litt innbilsk da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kompliment skal du alltid ta i mot med takk.

Skrevet

bør vel venne meg til det..

men er kanskje ikke så lurt å si takk, for så å gi et kompliment tilbake? eller?

Skrevet

Du må ikke nødvendigvis gi et kompliment tilbake.

Trekk pusten, vent litt - og si takk.

Skrevet
lurer bare på en ting..

hva svarer man hvis feks en jente sier ting som: du er søt du, så fin kropp du har osv.

hva skal man liksom svare til en jente som gir komplimenter? ting man bør unngå å si? takk ville jo vært normalt... men virker som man er litt innbilsk da...

Hvorfor det ?

Et kompliment besvares høflig og blidt med "Takk for det", f.eks.

Du må ikke gi kompliment tilbake, men om du føler for det (og mener det) er jo det hyggelig også.

Skrevet

hvorfor? litt godt spørsmål... men har alltid syns det har virket litt innbilskt.. men er vel kanskje ikke det.. :)

men la oss si at jenta som sier det fordi hun kanskje vil få et kompliment tilbake... men det kan jo ikke jeg vite, kan jo hende hun tilogmed skriver sms, og da vet jeg ingenting. vil hun da bli skuffet hvis jeg bare sier "takk" og begynner å skrive/snakke om noe annet?

Skrevet

"Takk, så hyggelig at du synes det!"

Skrevet

Damer som driver og fisker etter komplimenter fortjener det ikke. Man skal aldri gi noen et kompliment man ikke mener.

Skrevet

si Tusen takk f.eks.?

Og du - ikke gi kompliment tilbake om du ikke mener det :)

Skrevet

Heretter skal jeg bare si takk, og heller gi komplimenter når jeg selv føler det er riktig! :)

Gjest GreenSky
Skrevet

I alle fall ikke undergrave deg selv som mange har lett for å gjøre. Jeg har skjerpet meg på det.

- Så fin genser du har!

- Næsj, denne gamle greia her?

Bare smil, og si takk, det holder lenge! :D

Skrevet

Takk, det var fint sagt av deg :wink: sier jeg - og rødmer .....*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...