Gjest Regza Skrevet 27. oktober 2011 #21 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) . Endret 8. april 2012 av Regza
Gjest Doh Skrevet 27. oktober 2011 #22 Skrevet 27. oktober 2011 Oj, jeg er jo generelt klønete.... Fikk garasjeporten i hodet en gang da. Den spratt tilbake da jeg åpna den og landa midt på hodet mitt. Auuuu.... Ellers har jeg helt en nytraktet kopp med kaffe utover armen min foran mange mange mennesker. Jobba på McDonald's og det skjedde selvfølgelig midt i rushet. Det var nesten mest flaut, og heldigvis fungerer BurnGel utmerket
CalidumCor Skrevet 27. oktober 2011 #23 Skrevet 27. oktober 2011 Og en gang så falt jeg av setet i bussen, ble slengt i veggen og UT døren så kjørte bussen fra meg før jeg fikk reist meg mens venninnen min holdt på å dø av latter på innsiden. Hyggelig. Unnskyld, men jeg ser det for meg
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #24 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg gikk på trynet ned i en orkestergrav under en musikalforestilling jeg. Både psyken, nakken og et trommesett fikk seg en real knekk. Har aldri klart å se Jesus Christ Superstar igjen
Bijate Skrevet 27. oktober 2011 #25 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg gikk på trynet ned i en orkestergrav under en musikalforestilling jeg. Både psyken, nakken og et trommesett fikk seg en real knekk. Har aldri klart å se Jesus Christ Superstar igjen
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. oktober 2011 #26 Skrevet 27. oktober 2011 Det var reaksjonen til de fleste som så på også... min reaksjon var mere med nakkestøtte 1
Gjest Eurodice Skrevet 27. oktober 2011 #27 Skrevet 27. oktober 2011 Noen år siden nå. Var bilmekanikerlærling og skulle kjøre inn en nybil til klargjøring. Var midt på vintern, og alle bilene kommer på sommerdekk fra tyskland, uansett årstid. Glemte selvsagt det, gassa litt for mye, fikk litt for mye fart, fikk selvsagt ikke stoppe med sommerdekk på stålis, kjørte gjennom porten og vraka bilen og porten. Kom på litt over 300,000kr... Kjære vene, det var litt av et uhell! Hvordan gikk det videre? Måtte du erstatte alt privat?
K.B.E Skrevet 27. oktober 2011 #28 Skrevet 27. oktober 2011 Noen uhell jeg kommer på nå: Da en jeg går på fhs med og jeg krasjet skikkelig i hverandre når vi gikk over et gangfelt. Det gjorde ganske vondt og brillene mine ble skjeve. En annen dag da jeg skulle gå ut en dør, men så var det noe i veien og jeg krasjet i døren. Ganske vondt det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå