Gå til innhold

Ditt største uhell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er ditt største uhell?

Selv så klarte jeg å gå rett i et bord å velve ei ganske stor kake i et selskap i forige uke. Tror det må være mitt største som jeg kommer på.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt største uhell var da jeg hadde hatt førerkortet i 30 timer eller noe, og greide å rygge ned søppelbøttene til naboen, og laga mos av den ene. Å jeg var så flau, jeg gråt nesten da jeg ringte til ham. Han sa det ar Ok, og satte pris på at jeg ringte og sa i fra. Prøvde også å rydde litt etter meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fylte diesel på bensinbil. (Kvinner og bil, liksom :gjeiper: )

Red: smiley.

Endret av spinnwild
Skrevet

Stakkars deg TS!

Har en sååååååååå flau historie... Det skjedde når jeg var spl.student. Hadde praksis på fødeavd. Jeg var på vaktrommet med de andre jordmødrene og alt var ganske stille i avd. Jeg skulle ha kaffe men kanne var tom. Hun ene jordmor sa at jeg måtte lage ny. Som student så sa jeg JA selvfølgelig. Ville gjerne imponere de og være team player... Gikk på det lille kjøkkenet og hadde ikke peiling på den kaffemaskin også!!! JEg tror de var sånne maskin hvor vannet var tilkoblet til maskin men for sikkerhetsskyld så helte jeg mer vann på den "vann container"... Også visste jeg at ikke alle kafetrakter bruker kafefilter så jeg bare helte kafepulver direkte inn i den greie der.... OOoOOOHhhhhhhhh.... :overrasket::sjenert::grinele:

Kommer tilbake en liten stund etterpå... Det var vann overalt, kaffegrus overalt!!! Hadde lagde en BIG MESS!!! :murvegg::klaske: Hadde bare lyst til å grine og gå hjem!!! Det verste var at hun ene barnepleier kom inn og begynte å kjefte på meg at jeg som student hadde ingenting å gjøre på kjøkkenet, bla bla bla........

Heldigvis var vi bare 2 dager på fødeavd. og det var så mye folk rundt omkring at jeg ikke tror at folk husket meg og det som skjedde... MEN! Når jeg var på barselavd. noen dager etterpå var hun barnepleier der også og sa "oh ja, du..." kjerrring!! :glare:

Kan si at jeg gruet meg når jeg skulle føde, heheeh!! Redd at noen skulle huske meg eller noe sånt... Jeg så hun barnepleier igjen men bare fra avstand da!

ååååååå så flau også... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i bursdag og måtte skikkelig på do så var svært raskt og satte meg ned og begynte å tisse straks.. MEEEN! Dolokket var nede så dere kan selv tenke dere hvordan det gikk...

• Liker 1
Skrevet

Hmm.. Jeg fylte på olje i spylevæskeåpningen på mopeden, så den måtte på verksted.. Festlig..

Jeg har gitt kunder for mye tilbake i veksel så jeg har måttet løpe rundt og lete etter dem..

Tenke tenke

Skrevet

En moped med spylervæske?

• Liker 3
Skrevet

En moped med spylervæske?

Oi wobs, mente kjølevæske tror jeg? Eller en annen væske? Haha trøtt jeg.. Var ihvertfall feil hull..

Skrevet

Haha, mest sannsynlig frostvæske ja. Begynte jammen å lure her

Skrevet

Haha, mest sannsynlig frostvæske ja. Begynte jammen å lure her

Det kan være! Hahahaa! Ups!

Skrevet

Ikke min, men vet om en som jobber bl.a med å arrangere ransøvelser. Han og kollegaen bytter på å være "raner". For de som har vært med på slikt, vet dere at det er våpen, masker og alt virker helt realistisk.

Uansett, han holdt på å rane feil filial av kjeden de skulle ha øvelse med!!!:skratte: DET er uhell, det!

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Hmm, må være den gangen jeg spydde på legen kanskje. I fanget ja. Huff :flau:

Skrevet

Ny i jobben (min aller første jobb) og nyoppusset garderobe/toalett. Min øverste sjef hadde jeg knapt hilst på og det jeg visste om ham var at han var veldig humørsyk og grinete.

Mistet kruset mitt da jeg skulle ta vann av springen. Den datt på vasken og så heldigvis i søppelbøtta. Var glad for at kruset var like helt (håndmalt til meg). Viste seg at jeg hadde slått av et stort stykke av den nye vasken og måtte inn til sjefen og fortelle om det. Var ikke særlig høy i hatten. Han smilte og tok det godt og et par dager etterpå så hadde vi fått ny vask.

Skrevet

- Var i trafikkulykke for mange år siden, og havnet på akuttmottaket. Der ba jeg legene på akuttmottaket reise til helvete da de klippet opp yndlings bh-en min og argumenterte godt for meg hvorfor de ikke fikk klippe den før det. Er absolutt ikke så "sjarmerende" av meg til vanlig. :rodmer:

- Helte en gang en kaffekopp med et uhell over veska til en kunde. Jeg ble ikke tilgitt, for å si det slik.. :sjenert:

Skrevet

Jeg var i bursdag og måtte skikkelig på do så var svært raskt og satte meg ned og begynte å tisse straks.. MEEEN! Dolokket var nede så dere kan selv tenke dere hvordan det gikk...

Dette har jeg også gjort en gang :/ Måtte så innmari mye på do og satte meg rett ned uten å sjekke dolokket. Dette skjedde på den gamle jobben min, og heldigvis var det i en familiebarnehage, så vi var bare to stykker som jobbet.

Jeg fikk vasket og ordnet uten at den jeg jobbet med fikk vite det.

Skrevet (endret)

Vet ikke om det er det største, men det kommer i allfall langt opp på skalaen over pinlige hendelser. Det skjedde da jeg var barn. En venninne og jeg hadde vært ute og gått - barbeint så klart, selv om vi ikke fikk lov pga faren for å tråkke et glasskår inn i foten. (Bodde i by.) Så jeg tråkket selvsagt på en glassbit og skar meg opp. Plukket ut glassbiten, klistret et blad fra et bjørketre over såret og hinket hjem.

I mellomtiden hadde min mor fått besøk av noen slektninger som hun aldri hadde møtt før - ganske nær familie, men det hadde liksom aldri blitt sånn. Og der kom jeg hinkende inn så min mor måtte til å vaske såret. Og jeg tåler ikke å se blod, så da foten ble satt ned i fatet med vaskevann og vannet ble rødt av blodet så svimte jo jeg rett av og landet med hodet i en dør som sto åpen like bak meg.

Stor oppstandelse, nedlegging av meg på soverom og litt svett mor kunne omsider fortsette å ta seg av gjestene. (Jeg kviknet jo fort til igjen og syntes det var en smule flaut å ha kantet på den måten :fnise: , så det tok litt tid før jeg våget meg ut av soverommet igjen....)

Endret av Cata
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skulle servere i bryllup da jeg var 16 eller noe. Så hadde de helt flate fat som de hadde dekket med jordbærsaus og deretter snudd en toliters isbokspå hodet som de så balanserte på brettet.

Når folk skulle ta is så måtte jeg stå å holde brettet mens de forsynte seg, mellom trange stoler, fult av folk. Så holdt jeg det tydeligvi litt skjevt, slik at det datt rett i fanget på en stakkars dame i bunad. :takke:

Hun tok det heldigvis med et smil, og hun var en av de siste som ble servert, så det var ikke så my eigjen, men Gud så flaut.

Skrevet (endret)

Noen år siden nå. Var bilmekanikerlærling og skulle kjøre inn en nybil til klargjøring. Var midt på vintern, og alle bilene kommer på sommerdekk fra tyskland, uansett årstid. Glemte selvsagt det, gassa litt for mye, fikk litt for mye fart, fikk selvsagt ikke stoppe med sommerdekk på stålis, kjørte gjennom porten og vraka bilen og porten. Kom på litt over 300,000kr...

Endret av Audiot
Gjest otrivin
Skrevet

Klarte å løpe i en glassdør på et varehus så hele driten knuste. Hele huset stoppet opp og så... ut som det nettopp hadde kommet en bombe inn døren.

Og en gang så falt jeg av setet i bussen, ble slengt i veggen og UT døren så kjørte bussen fra meg før jeg fikk reist meg mens venninnen min holdt på å dø av latter på innsiden. Hyggelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...