AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Prøver a finne antrekket til julebordet. Hvor kort skjørt eller kjole synes dere er alright? Vil ha kort men absolutt ikke virke "horete" heller! Sko har jeg, det blir sorte høye pumps.
Teqi Skrevet 25. oktober 2011 #2 Skrevet 25. oktober 2011 Er pent å vise knær, men ikke for mye av låret.
bob-kåre Skrevet 27. oktober 2011 #4 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg synes korte kjoler er fint, men på julebord ville jeg kanskje valgt noe litt lengre enn ellers ute på byen.
mammalærer Skrevet 27. oktober 2011 #5 Skrevet 27. oktober 2011 Jeg synes korte kjoler er fint, men på julebord ville jeg kanskje valgt noe litt lengre enn ellers ute på byen. Enig med deg
Eliza Doalot Skrevet 27. oktober 2011 #6 Skrevet 27. oktober 2011 (endret) Jeg synes det kommer helt an på hvordan kjolen ser ut forøvrig. Viser den lite hud på overkroppen og har lange ermer, kan kjolen være ganske så kort før jeg synes den er for kort. Dessuten kommer det an på hvaslags strømper en har ved siden av. Mørke, litt tette strømper tåler kortere skjørt enn hudfargede strømper. Endret 27. oktober 2011 av Eliza Doalot
Transelise Skrevet 27. oktober 2011 #7 Skrevet 27. oktober 2011 Kommer mer ann på hvem kjolen sitter på. Jeg kan ikke bruke bruke veldig korte kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå