AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #1 Skrevet 25. oktober 2011 Åh gud. Jeg har gjort det igjen. Nok en gang har jeg blitt betatt av en fyr, det virker som det skjer annenhver uke for tiden. Vi møttes i forrige uke og tilbrakte en fantastisk kveld og morning sammen. Han var morsom og hyggelig og ba om nummeret mitt, hvilket han selvfølgelig fikk. Så sendte han meg en melding i helgen og vi ble venner på face. Jeg brukte noen dager på å svare på meldingen, fordi jeg ikke varsel om den. Jeg svarte og spurte om helgen hans. Nå fikk jeg svar og det var kort og uten noe nytt spørsmål. Mulig han altså ikke er så interessert. Men, det er også mulig at det bare er jeg som er for dårlig på å ta initiativ selv. Jeg gir veldig fort opp og tror at jeg er superuinteressant for tiden. Derfor vurderer jeg å bare hoppe i det og ta sjansen, om ikke annet så bare for å prøve å kvitte meg med tanken om at jeg ikke er interessant. Hva syns dere? Skal jeg hoppe i det? Hva har jeg egentlig å tape? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #3 Skrevet 25. oktober 2011 Næmmen se der! Fikk svar nesten med en gang! Hurra :D
4stars Skrevet 25. oktober 2011 #4 Skrevet 25. oktober 2011 Kjør på. Kan være mange grunner til at det svaret ble kort. Han hadde dårlig tid, var i dårlig humør pga noe annet, fikk en telefon når han skulle svare på meldingen osv. Gir du opp på grunn av det der kan jeg si meg enig i at du gir opp veldig lett ja. Tenk om han tenkte det samme? Du skriver at du brukte noen dager på å svare han fordi du ikke fikk varsel. Kanskje han allerede har tenkt som deg. Æsj, hun brukte flere dager på å svare. Trodde hun likte meg, det gjør hun sikkert ikke for da hadde hun svart med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå